דיגיטל וטק

אפל נחשפת: נמצא פתרון לבעיה הגדולה ביותר באייפון 15

פרטים חדשים נחשפים על סדרת הטלפונים הבאה של ענקית הטכנולוגיה אפל, ונראה כי הם יכללו שני עדכוני חומרה חשובים למדי שימנעו את בעיית התחממות היתר שהורגשה רבות בדגמי הפרו של האייפון 15
מערכת ice |  1
אייפון 15 (צילום shutterstock)
ביום הראשון להשקת סדרת האייפון 15, מלבד המעבר לחיבור הType-c, הסוגיה הנוספת שדוברה הייתה תופעת התחממות היתר של דגמי הפרו. כעת, על פי הדלפות נראה כי אפל לקחה לתשומת ליבה את הבעיה הזו והאייפון הבא אמור לכלול שני עדכוני חומרה כדי למנוע את התחממות יתר.
את בעיה הזו החברה תיקנה בעזרת כמה עדכוני תוכנה למערכת ההפעלה של החברה, אך כעת היא מתכננת לעשות מהלך שונה. גורמים בחברה פרטו על שני המהלכים שהחברה מתכננת לעשות, החלק הראשון של הפתרון החדש של אפל יהיה גוף קירור גרפן שכבות דקות של החומר המוליך והמהנדס ננו שנועדו לספוג חום ולהעבירו מהמכשיר.
 
החלק השני של השדרוג הזה, לפי מקורות בחברה, יהיה מארז סוללה מתכתי חדש בתוך הטלפון, שיעזור למשוך את החום מהסוללה ולהעביר אותה לגוף הקירור. התחממות יתר פקדה את הדגם האחרון של אפל, עם דיווחים רבים של משתמשים הטוענים שהאייפון 15 פרו, שבר שיא והגיע למעל 100 מעלות פרנהייט לאחר מספר דקות של שימוש.
מומחים בתחום התייחסו לפרסום וטענו כי: "אפל עובדת באופן פעיל על מערכת תרמית של סדרת האייפון 16, כדי לפתור את בעיות החימום הקיימות בעבר. הסוללה של דגמי הפרו תתחלף למעטפת מתכת מאותה סיבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפל אמרה שזו רק בעיה תוכנתית וזה רק בגלל שהאייפון חדש
    ... 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שקר גס, אם זו הייתה בעיה תוכנתית בלבד ורק בגלל שהאייפון חדש אז לא היו משקיעים כלכך הרבה כסף על קירור, זה רק מחזק את זה שאפל עשתה טעות עם אייפון 15 ומוכרת לכולם מוצר בהנדסה גרועה במחיר מופקע.
    סגור