דיגיטל וטק

אייקון גרופ מתחדשת: המינוי המרענן והאסטרטגיה המפתיעה

דורון סלע יכהן כמנכ"ל מפיצת מוצרי הטכנולוגיה מבית אפל ואסוס. בעברו שימש כמנכ"ל קבוצת אקרשטיין, והוא יחליף בתפקידו את דוידי פיאמנטה. יו"ר הקבוצה בירך: "מנהל מוערך ומנוסה, בעל רקורד של הצלחות מוכחות ועקביות"

מערכת ice | 
דורון סלע מנכ"ל אייקון גרופ (צילום יח"צ, shutterstock)
דורון סלע מונה לתפקיד מנכ"ל אייקון גרופ, ויכנס לתפקידו ב-1 בינואר 2024, כך מדווחת הבוקר (שני) החברה. סלע יחליף בתפקידו את דוידי פיאמנטה, שעתיד לסיים את כהונתו בתום החודש. קבוצת אייקון גרופ היא המפיצה של מוצרי Apple Lenovo, ו-Asus  בישראל.
סלע כיהן בתפקידים ניהוליים שונים, כאשר בשלוש השנים האחרונות שימש כמנכ"ל קבוצת אקרשטיין הציבורית ולאחר מכן כמנהל רשת חנויות iDigital. כמו כן, כיהן כמשנה למנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, ומשנה למנכ"ל של קבוצת הרכב צ׳מפיון מוטורס.
 
קבוצת אייקון, צמחה בעשור האחרון מהיקף הכנסות של כ-300 מיליון שקל בשנת 2013 להיקף של כ-1.5 מיליארד שקל בשנת 2022.  מספר הסניפים שמפעילה רשת iDigital, שבבעלות החברה, עומד כיום על 26. במסגרת תהליכי ההתרחבות של אייקון בשנים האחרונות, היא רכשה את חברת ההפצה ויז'ואל אשר מפיצה בישראל מוצרי מחשוב רבים.
צבי יוכמן, יו"ר אייקון גרופ, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של דורון, מנהל מוערך ומנוסה עם כ-20 שנות ניסיון ניהולי, פיננסי וקמעונאי, ובעל רקורד של הצלחות מוכחות ועקביות. בטוחני כי דורון יוביל להמשך מגמת הצמיחה של אייקון גרופ בכלל ושל רשת החנויות של iDigital בפרט. בהזדמנות זו ברצוני להודות לדוידי על תרומתו הרבה במהלך כהונתו כמנכ"ל הקבוצה ולאחל לו הצלחה בהמשך דרכו".
 
דורון סלע, מנכ"ל אייקון גרופ הנכנס, שיתף בהתרגשות על מינויו הצפוי: "אייקון גרופ מובילה בתחומה וחולשת על שורת מותגים בינלאומיים. בכוונתי להצעיד אותה לפי אסטרטגיה עסקית ברורה לפסים של צמיחה בהכנסות וברווחים, הן בפעילות ההפצה והן בפעילות הקמעונאית, כשבמקביל נפעל להמשך הרחבת סל המותגים שאנו מייצגים בשוק הישראלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה