דיגיטל וטק

בזמן מלחמה: הסטארט-אפ הישראלי גייס 30 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי מיין (Mine), המפתח פתרונות B2C ו-B2B בתחום של פרטיות והגנת המידע, מודיע על גיוס בסך 30 מיליון דולר בהובלת קרן Battery Ventures וקרן ההשקעות של ענקית התשלומים Paypal ובצירוף קרן חדשה, זרוע ההשקעות של ענקית הביטוח האמריקאית Nationwide
מערכת ice |  1
מייסדי מיין (צילום מיין)
בעיצומה של מלחמת "חרבות ברזל" שנכנסה היום (שלישי) ליומה ה-60: הסטארט-אפ הישראלי מיין (Mine), המפתח פתרונות B2C ו-B2B בתחום של פרטיות והגנת המידע, מודיע על גיוס בסך 30 מיליון דולר בהובלת קרן Battery Ventures וקרן ההשקעות של ענקית התשלומים Paypal ובצירוף קרן חדשה, זרוע ההשקעות של ענקית הביטוח האמריקאית Nationwide.
לגיוס זה הצטרפו כל משקיעי הסבבים הקודמים, ולא רק זה, הם נלחמו על חלקם ואף רצו לשים יותר כסף. ביניהם ניתן למצוא את קרן ה-AI של גוגל, Gradient Ventures, הקרנות Headline Ventures, MassMutual Ventures וכן Battery Ventures ו-Saban Ventures. בין 150 הלקוחות המשלמים הראשונים בחברה ניתן למצוא את Redit, HelloFresh, Fender, Guesty, Snappy and Data.ai. 
 
ההון שגויס יספק את צורכי החברה בשנים הקרובות ויסייע במאמצי ההתרחבות הגלובלית של פלטפורמת ה-B2B של החברה - MineOS. החברה נערכת לגייס עשרות מפתחים, אנשי QA ו-ML בישראל שירצו להצטרף למסע המיוחד של החברה ולהרחיב את הפלטפורמה שלה לתחומים חדשים, וכן להוביל פיתוח טכנולוגיות חדשות בחזית שוק ה DATA.
Mine הוקמה בתחילת 2019 ומעסיקה כ-35 עובדים במשרדיה בתל אביב, בארה״ב ובגרמניה. מייסדי החברה הם גל רינגל (מנכ"ל), גל גולן (CTO) וקובי ניסן (CPO). החזון של החברה מהיום הראשון, הוא להנגיש זכויות פרטיות לשני צידי המגרש, האזרחים והחברות.
בשנתיים האחרונות, התחדד חזון החברה סביב מוצר ה-B2B שלה שנקרא MineOS ומטרתו לספק לחברות One Source of Truth לכל המערכות שהן משתמשות בהן והמידע שהן מחזיקות שם. תהליך זה נקרא Data Mapping והוא אבן הבניין החשובה ביותר שמשרתת כבסיס לצוותים רבים בכל ארגון: הצוות המשפטי, צוות הפרטיות, צוותי הדאטה השונים, צוותי פיתוח, IT ואבטחה.
היכולת ליצר מפה של מערכות ומידע המתעדכנת באופן שוטף היא קריטית ו-Mine הצליחה לבנות טכנולוגיה שעושה את זה ללא קוד (no-code) ועם coverage גילוי מאד גבוה, ובכך מעניקה תמונת מצב רחבה ושקופה. הפלטפורמה של MineOS מאפשרת לארגון להתנהל בצורה מהירה ויעילה יותר בתחום הדאטה והפרטיות, וכך גם להקטין סיכונים ולצמצם עלויות שקשורות לרגולציות השונות. 
ראשית דרכה של החברה הייתה באפליקציה למשתמשי קצה B2C בתחום הפרטיות, אשר מאתרת עבור המשתמשים את כלל החברות המחזיקות במידע הפרטי שלהם, מסבירה את הסיכון הדיגיטלי הכרוך בכך ומאפשרת לבקש את מחיקת המידע – בקליק. בכך, הפתרון של מיין למעשה מחזיר לצרכנים את השליטה על המידע האישי שלהם. הפיתוח הושק ב-2020, צבר תאוצה והגיע נכון להיום ליותר מחמישה מיליון משתמשים בכל העולם. אותם משתמשים שלחו כבר למעלה מ-50 מיליון בקשות ליותר מ-600 אלף חברות וארגונים יוניקיים.
סקוט טובין, שותף בבטרי וונצ׳רס שהובילה את סבב הגיוס, מציין: "השקענו ותמכנו ב-Mine באופן משמעותי מתחילת דרכה של החברה, ואנחנו נרגשים להיות חלק מהרגע המרכזי הזה בהובלה של הסיבוב החדש במיין שיאפשר לה להיות השחקן מס׳ 1 בפתרונות פרטיות ובהתרחבותם לתחומים נוספים חדשים כמו AI Regulations".
"ההשקעה הנוכחית שלנו ב-Mine היא הבעת אמון בגישה החדשנית של הצוות להעצמת ארגונים ברחבי העולם במאמצי הפרטיות שלהם במודל no-code ואוטומטית לחלוטין. אנו מצפים לראות את המשך הצמיחה והובלה שלהם על השוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הייתי שם בראיון
    אני 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קיבלו את הרעיונות במצגת שלי ואף יישמו אותם, אותי לא קיבלו.
    סגור