דיגיטל וטק

פלאפון בבשורה ללקוחות כל החברות: זה השירות החדש שיקבלו

החברה תספק תיקון חשמלי חינם לסמארטפונים לחיילים ולכוחות הביטחון במדים עבור לקוחות כל החברות בעשרה מרכזי שירות נבחרים. המבצע יינתן עד ה-26 בדצמבר. הוא צפוי לכלול הדבקת מגן מסך, תיקון תקלות טעינה, שמע, מיקרופון וקיבולת סוללה פחותה מ-70%
מערכת ice | 
סניף חברת פלאפון (צילום יח"צ)
פלאפון הודיעה הבוקר (שני) על הענקת תיקון חשמלי חינם לסמארטפונים לחיילים וכוחות הביטחון במדים, עבור לקוחות כל החברות בעשרה מרכזי שירות נבחרים של החברה: באר שבע, אשקלון, אשדוד, רב מכר ירושלים, ראשון לציון, פתח תקווה, נתניה, טבריה, חוצות המפרץ וכרמיאל.
התיקון יינתן החל מהיום ועד לתאריך 26 בדצמבר (כולל) ויכלול הדבקת מגן מסך, תיקון תקלות טעינה, שמע, מיקרופון וקיבולת סוללה הפחותה מ-70%. התיקון מיועד לכל הדגמים שנמכרים בפלאפון (ניתן לבדוק באתר החברה) ואינו כולל החלפת תצוגה, פנל אחורי, מצלמה וסוללה מעל 70% קיבולת.
 
שירות זה מצטרף לניידות התיקונים החינמיים אותן מפעילה פלאפון מתחילת הלחימה עבור חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. הניידות מגיעות לבסיסי צה"ל ולשטחי הכינוס ומספקות שירות ותיקונים חינמיים לחיילים לקוחות כל החברות. פלאפון, חברת הסלולר שבבעלות קבוצת בזק סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם תוצאות לא רעות בכלל.
למצבת הלקוחות של החברה הצטרפו 25 אלף לקוחות חדשים ולראשונה היא רוכשת חברה שמתמחה בשירותי נדידה בחו"ל. מפלאפון נמסר כי מאז שפרצה המלחמה היא העניקה תוספת של 50 ג'יגה לכל הלקוחות, תרמה עשרות אלפי מטענים ניידים, טלפונים ניידים וכרטיסי SIM לחיילי צה"ל, אנשי כוחות הביטחון ותושבי העוטף. בצד ההנדסי, היא הקימה אנטנות והוספנו קיבולות באתרים סלולריים בשטחי כינוס, הענקנו כיסוי ופתרונות מיידיים לגופי חירום, חמ"לים, בתי חולים, מתחמי זיהוי חללים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה