דיגיטל וטק

אילון מאסק הולך לבית המשפט: זו התביעה שהוגשה נגד טוויטר

עובדים של הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר), הגישו בחודש יוני האחרון, תביעה ייצוגית כנגד הנהלת החברה בשמם של עובדי החברה בעבר ובהווה לאחר שהחברה מואשמת באי תשלום בונוסים שהובטחו להם בהיקף של יותר מ-5 מיליון דולר
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום shutterstock)
הנהלת הרשת החברתית X (לשעבר טוויטר), עומדת בפני, תביעה ייצוגית לאחר שעובדי החברה האשימו את החברה באי תשלום בונוסים שהובטחו להם. התביעה הוגשה לבית המשפט הפדרלי בסן פרנסיסקו.
לפי דיווח של CNN, הצוות טען כי: "טוויטר סירבה לשלם בונוסים שהובטחו לעובדים שהועסקו ברבעון הראשון של 2023". בעקבות כך, ביום שישי האחרון, בית המשפט המחוזי בארה"ב, אפשר לעובדי החברה להתקדם עם התביעה לאחר שדחה את בקשתה של הנהלת X, לבטל את האישומים נגדם.
 
עוד נכתב בתביעה כי: "הן לפני והן לאחר השלמת הרכישה של הרשת על ידי אילון מאסק באוקטובר 2022, הנהלת טוויטר הבטיחה ללא הרף לעובדי החברה, כי הבונוס השנתי שלהם לשנת 2022 ישולם במסגרת תכנית הבונוס".
התביעה הייצוגית הוגשה במקור בחודש יוני, על ידי ראש מחלקת הפיצויים לשעבר של X, מארק שובינגר, בשמו ובשמם של עובדים נוספים בהווה ובעבר ב-X. התביעה טענה כי הנהלת טוויטר דאז הבטיחה בעל פה לעובדים לשלם 50% מהבונוס השנתי שלהם לשנת 2022 אם יישארו בחברה במהלך ההשתלטות של אילון מאסק באוקטובר 2022.
לפי הניו יורק טיימס, הסכום השנוי במחלוקת גדול מ-5 מיליון דולר, לפי רישומי בית המשפט. הבונוסים השנתיים משולמים בדרך כלל ברבעון הראשון של השנה שלאחר מכן, לפי פורבס. אבל העובדים לא קיבלו שום בונוס עד סוף הרבעון הראשון,
בניסיונה לדחות את התיק, X טענה כי הבטחה בעל פה אינה צריכה להיות מחייבת משפטית והציעה כי התיק יידון בטקסס. עם זאת, השופט מצא שהחוק בקליפורניה שלט בתיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה