בחירות 2022

"לראשונה בהיסטוריה: בצמרת מרצ יוצב מועמד עם טענות לשחיתות"

פעיל השמאל ואחד מגדולי המפגינים נגד בנימין נתניהו, אלדד יניב, במתקפה חריפה נגד החלטתו של אורי זכי להתמודד בפריימריז של מרצ לבחירות הקרובות למרות פרסום התחקיר נגדו: "מרצ חוזרת? עם ניחוח של מרכז הליכוד"
מערכת ice |  2
תמר זנדברג (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
אחרי פרסום התחקיר של עיתונאי מעריב קלמן ליבסקינד, שפרסם בסוף השבוע האחרון תחקיר נרחב כיצד השרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג, סידרה בעקיפין משרה מכובדת לבעלה פעיל השמאל אורי זכי כיו"ר מרכז הרצל, לאחר את החשיפה הראשונה של הפרשה הביא תומר מיכלזון מהאתר "המקום הכי חם בגיהינום", התגובות ממשיכות לזרום.
בהמשך, פורסם כי אורי זכי יתמודד בפריימריז של מרצ למרות התחקיר בעניינו ובעניינה של זוגתו, תמר זנדברג, שהודיעה כזכור כי החליטה לפרוש, לפחות לעת עתה, מהחיים הפוליטיים ולא תיקח חלק בפריימריז של מרצ לקראת מערכת הבחירות הקרובה, שתגיע לשיאה כידוע ביום הבחירות ב-1 בנובמבר.
 
מי שבחר להגיב להחלטה של זכי להתמודד בפריימריז ולהעביר ביקורת חריפה הוא לא אחר מאשר העיתונאי, פעיל השמאל ואחד מגדולי המפגינים נגד בנימין נתניהו, אלדד יניב, שכתב בציוץ שהעלה כך: "לראשונה בהיסטוריה: בצמרת רשימת מרצ לכנסת הבאה יוצב מועמד עם טענות לשחיתות מידות ולעבירות פליליות. מרצ חוזרת? עם ניחוח של מרכז הליכוד".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אורי זכאי הטיף לנו מוסר !!! (ל"ת)
    אסף 07/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    אלדד יניב הוא האחרון במדינה שיכול לדבר על שחיתות
    עפיף 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם שכתב על עצמו בכתבות 'החזרה בתשובה' שלו בוואלה שעל התרגילים הקרימינאליים שלו לטובת אייהוד ברח המושחת שגנב - בעזרת יניב - בין הייתר חצי מיליון דולר מכספי מרטין שלאף לקמפיין הבחירות שלו, הוא - יניב - היה צריך לשבת בכלא לצד הקרימינאל אדונו.
    סגור