בחירות 2022

סמוטריץ' ובן גביר הגיעו להסכמות, זה מה שסיכמו

הסיכום בין בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר על הרשימה לקראת הבחירות נחשף, השניים צפויים לחתום בקרוב על ריצה משותפת
מערכת ice | 
איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90)
הבחירות החמישיות מגיעות אלינו בעוד 92 ימים והרשימות הסופיות מתחילות להיסגר. מי שעומדת על פי כל הסקרים להתחזק היא מפלגת הציונות הדתית, שהיא איחוד של המפלגה בראשות בצלאל סמוטריץ' ראש  ומפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר. המפלגה זוכה באופן עקבי ל10-11 מנדטים בכל הסקרים וצפוייה להוות כוח משמעותי בכנסת הבאה. 
 
עם זאת לאחרונה עלו דיווחים על אי הסכמות בין השניים ודיבורים נפוצו על ריצה נפרדת. אבל על פי הפרסום של דפנה ליאל, כתבת חדשות 12, נראה שתרחיש זה לא יתקיים בסוף. גרמן מפרסמת את ההסכמות שאליהן הגיעו סמוטריץ' ובן גביר לגבי הרשימה המאוחדת לכנסת הבאה.
באופן רשמי יעמוד במקום הראשון יעמוד סמוטריץ' ובשני בן גביר אך הם ישלטו במפלגה יחדיו. במקום השלישי והרביעי יעמדו נציגים של הציונות הדתית ובמקום החמישי יצחק וסרלאוף - עוצמה יהודית, היחיד שהוגדר שמית לנכון לעתה מלבד הקודקודים. במקום השישי יעמוד "מועמד מוסכם מהפריפרייה", אחריו נוסף של הציונות הדתית ורק אז שני נציגים של עוצמה יהודית.
 
"המשמעות, לפי הרשימה "כותבת גרמן : "1. מועמדי הציונות הדתית מתמודדים בפריימריז על 3 מקומות בעשירייה 2. נעם בחוץ 3. הנהגה משותפת בן גביר&סמוטריץ". נדמה שהשניים החליטו שלא להתסכן בפיצול קולות, להקשיב לסקרים ולהשפיע יחדיו על הרכב הממשלה שתבוא. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה