בחירות 2022

מוסי רז ליאיר לגולן: "חשוב שיהיה עם מי לדבר"

ח"כ מוסי רז ממרצ מצטרף לדבריו של ח"כ יאיר גולן שאמר בריאיון ל ice: "אין עם מי ועל מה לדבר" שהדהימו את כל קצווי הקשת הפוליטית ואומר: "צודק מי שאומר שאין עם מי לדבר". אלא שבהמשך דבריו מתברר כי הוא מתכוון למישהו אחר
 
דוד זולדן | 
מוסי רז (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
ח"כ מוסי רז מתמרן באופן מרשים בתוך מפלגתו ומגיב על דבריו של ח"כ יאיר גולן שאמר בריאיון ל ice: "אין עם מי ועל מה לדבר" שהדהימו את כל קצווי הקשת הפוליטית.
התגובות במערכת הפוליטית סוערות בעקבות הריאיון שהעניק גולן לice ובו הפתיע כשאמר על הפלסטינים כי "אין עם מי ועל מה לדבר". תגובת ח"כ מוסי רז לא אחרה לבוא: "צודק מי שאומר שאין עם מי לדבר. אין כרגע עם מי לדבר בממשלה בירושלים. אמנם ממשלות ישראל בעשורים האחרונים עשו הכל כדי שלא יהיה עם מי לדבר בצד הפלסטיני אבל ההנהגה הפלסטינית וכמוה רב בפלסטין ובישראל מסכימים לשתי מדינות בגבולות 67 עם חילופי שטחים שווים ומוסכמים. והכי חשוב: גם אם לא היה עם מי לדבר תפקידה של הממשלה הוא ליצור אקלים כדי שיהיה עם מי לדבר".
 
עוד אמר גולן בריאיון: "אני מוכן לשלב תחבורה ציבורית פרטית בשבת כדי לא להכעיס את הדתיים, כך שבאופן רשמי מדינת ישראל אינה מחללת שבת". גולן מודה כי "הבחירה ברינאווי-זועבי הייתה פשוט טעות" ותוקף בעוצמה את זהבה גלאון: "מפריחה סיסמאות ואומרת שהיא חוזרת, לאיזה עבר מפואר אנחנו באמת חוזרים?"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה