בחירות 2022

ראש רשות האוכלוסין על הכוונת של ישראל ביתנו

חברות הכנסת יוליה מלינובסקי ואלינה ברדץ'-יאלוב מישראל בתינו דורשות מראש הממשלה יאיר לפיד לפטר את ראש רשות האוכלוסין וההגירה תומר מוסקוביץ בשל התבטאויותיו השנויות במחלוקת בסוגיית חוק השבות
דוד זולדן | 
יוליה מלינובסקי בכנסת (צילום ויקיפדיה)
יו"ר ועדת שירותי דת יהודיים, ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) שיגרה ביחד עם ח"כ אלינה ברדץ'-יאלוב מכתב חריף לרה"מ יאיר לפיד, לשרת הפנים שקד ולנציב שירות המדינה הרשקוביץ לגבי התבטאויותיו החמורות של ראש רשות האוכלוסין וההגירה תומר מוסקוביץ בנוגע לחוק השבות. 
‏לאור התבטאויותיו של ראש רשות האוכלוסין וההגירה תומר מוסקוביץ, שאם שואלים אותו אז מבחינתו היה מבטל את סעיף הנכד בחוק השבות, פנו ח"כ יוליה מלינובסקי וח"כ ‎אלינה ברדץ'-יאלוב לרה"מ ‎יאיר לפיד, לשרת הפנים ‎איילת שקד ולנציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ על מנת להביא לסיום תפקידו של מוסקוביץ.
 
לדברי מלינובסקי "אסור שהדעות האישיות והעמדות הפוליטיות של פקיד ציבור, בכיר ככל שיהיה, ישפיעו על גורלם של אזרחים. במקרה הזה, אנחנו רואים זאת בצורה ברורה. ההתבטאויות של מוסקוביץ משקפות את תפיסת העולם שלו והבעת עמדה כזו אסורה, במיוחד שמדובר בתחום עליו הוא ממונה. האמירות האלו מעלות חשדות כבדים על דרך קבלת ההחלטות בנוגע לתיקים של אזרחים רבים. לאור דעותיו שנחשפו בפומבי, על שרת הפנים איילת שקד, לסיים את תפקידו של תומר מוסקוביץ לאלתר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה