בחירות 2022

ח"כ קרן ברק מציעה: "מנגנון פיצוי דיגיטלי לתושבי העוטף"

סדר העדיפויות הלאומי ביום שאחרי מבצע "עלות השחר": סיוע לתושבי העוטף ופיצוי לעסקים ולתושבים שנגרם להם נזק ברכוש
דוד זולדן | 
עו"ד קרן ברק (צילום עמיר צוק)
חברת הכנסת קרן ברק (הליכוד) מתגייסת למען תושבי עוטף עזה ביום שאחרי המבצע ואומרת: "כשהמדינה יוצאת למבצע צבאי, חלק מתג המחיר של עלות המבצע הוא התשלומים לבעלי העסקים. כיו"ר השדולה לעסקים קטנים ובינוניים בכנסת, דרשנו כמה וכמה פעמים שיהיה מנגנון ״לחיצת כפתור״ - כאשר ברגע שיוצאים למבצע צבאי או משבר כמו הקורונה, שגורם לעסקים להישאר סגורים, אז בלחיצת כפתור ייכנס לפעולה נוהל פיצוי כלכלי שייצר לבעלי העסקים ודאות כלכלית. גם בכנסת הבאה אמשיך להילחם ולהיאבק את מאבקם של העצמאיים ובעלי עסקים הקטנים והבינוניים".
בהקשר זה יש לציין כי ועדת הכספים, בראשות ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) תקיים דיון ביום חמישי 11.08  בשעה 11:30 במטרה לאשר מתן פיצויים לאזרחים תושבי העוטף, בעקבות מבצע "עלות השחר".
 
מוקדם יותר הנחה שר האוצר ליברמן לסייע לאזרחים שביתם ורכושם נפגע. הוא הנחה את מנהל רשות המיסים להיערך להתקנת תקנות בהוראת שעה שיתנו מענה לתושבים שהיו נצורים בימים האחרונים ביישוביהם, לאור הנחיות פיקוד העורף ונמנע מהם להגיע למקום עבודתם.
גם יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן) פנה לראשי הקואליציה והאופוזיציה: "יש לקיים דיון דחוף ולאשר סיוע לעסקים בעוטף עזה ולתושבים שנגרמו להם נזקים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה