בחירות 2022

בית הדין של הליכוד החליט בניגוד לעמדתו של נתניהו

בית הדין של הליכוד אישר למועמד שהורשע בפריצות לבתים להתמודד בפריימריז בניגוד לעמדת נתניהו שיערער על ההחלטה
דוד זולדן |  2
בנימין נתניהו ראש הממשלה (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
ההחלטה הגיעה לאחר שוועדת הבחירות של המפלגה פסלה בשבוע שעבר את מועמדותו של דודו לניאדו, הנחשב למועמד מוביל כנציג מחוז תל אביב בבחירות לפריימריז. נתניהו הנחה את היועץ המשפטי של הליכוד להגיש ערעור לבית המשפט המחוזי.
בית הדין של הליכוד אישר את מועמדותו של דודו לניאדו, בעל עבר פלילי, לאחר שוועדת הבחירות של המפלגה פסלה בשבוע שעבר את מועמדותו. עקב זאת, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הנחה את היועץ המשפטי של המפלגה לערער לבית המשפט המחוזי נגד אישור מועמדותו של לניאדו בעל סיכויים גבוהים להעפיל ברשימה במסגרת התמודדותו במשבצת השמורה לנציגי המחוזות.
 
לניאדו אמר בשבוע שעבר על הפסילה כי "ועדת הבחירות פעלה בניגוד לחוק, אין לי ספק שבית המשפט יהפוך את ההחלטה, לא יעצרו אותי מלהתמודד ולנצח". לניאדו נחשב לפעיל ליכוד בולט המקורב לחבר הכנסת דוד ביטן, והורשע ב-2011 בפריצות לבתים. בשנת 2010 הוגשה נגדו תלונה והוצא נגדו צו שאותו הפר. על פי האישום תקף אישה וגם את השוטר שהוצב במקום, כך על פי הודאתו במסגרת הסדר טיעון.
לניאדו הגיב על החלטת בית הדין: "הליכוד הוא בית, וזו המפלגה הגדולה בישראל בדיוק בגלל ההחלטה שהתקבלה הערב. בה אדם שעשה טעות לפני שנים רבות, תיקן את דרכיו והפך לאזרח תורם לחברה יכול לייצג את בוחריו בכבוד ובהערכה. הקמפיין שנוהל נגדי בתקשורת היה רצוף שקרים וחצאי אמיתות כדי להציג תמונה מעוותת של עברי. למרות זאת רוחי לא תיפול. כחבר ליכוד שורשי אעמוד לימין התנועה ולימין ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו גם אם הרוחות כרגע סוערות. אני מתחייב להעניק תקווה, באמצעות כנסת ישראל לכל איש ואשה, שצמחו מתוך מצוקה ומתוך קושי, תויגו שלא בצדק והתגברו על כל הקשיים בהפכם לאזרחים טובים תורמים ושומרי חוק".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשמדובר בביבי ובכתבי האישום נגדו - "שהמתפקדים יחליטו"
    חזי 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחרת מדובר ב"חוקים אירנים" שסותרים את כללי הדמוקרטיה הבסיסיים ביותר. אבל כשמודבר באדם אחר ממלפגתו, הוא רץ עם אותם כלים אירניים שמונעים מהמתפקדים לקבל החלטה דמוקרטית. איזו צביעות!
    סגור
  • 1.
    לידיעת החברים
    צפוני 08/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפחדן עושה כל אשר הוא יכול, כדי לבנות במפלגה את סער הבא, אני לצערי, מצביע לו רק כאות מחאה כנגד התקשורת שלמרות המכות שהוא מקבל ממנה, הוא רועד מכל ציוציה, בוז.
    סגור