בחירות 2022

גלאון לבן-גביר: "תשטוף את הדם של רבין מהידיים שלך"

זהבה גלאון ואיתמר בן גביר התעמתו ברשת ועד מהרה הדרדר השיח וגלאון הזכירה לבן גביר את חטאי נעורים והטיחה בו בין השאר: "היחיד שחיבק כאן טרוריסטים זה אתה". בן גביר: "כשבצד של זהבה יש את קריב, הרפורמי המושחת, וחברים מחבקי מחבלים הבחירה באמת קלה"
דוד זולדן |  3
זהבה גלאון, איתמר בן גביר (צילום פייסבוק/ זהבה גלאון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
סערה פרצה ברשתות החברתיות, כשזהבה גלאון המתמודדת על ראשות מרצ ויו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר התווכחו לאחר שגלאון העלתה ציוץ נגד רשימת הליכוד ובן גביר הגיב לה ובמהלך ההתקוטטות בין השניים כתבה גלאון בתגובה:
"תשטוף את הדם של רבין מהידיים שלך לפני שאתה מצייץ אליי". גלאון צייצה לעוקביה: "כשבצד אחד יש איילת שקד, טלי גוטליב, חנוך מיליביצקי ובן גביר - ברור שהבחירות האלה הן בין המיזוגנים לליברלים והפרוגרסיבים, אלה בחירות אם אנחנו יוצרים עונה ישראלית לסיפורה של שפחה, או שאנחנו מצילות את ישראל מתסריט הבלהות. אלה בחירות אם אנחנו יוצרים עונה ישראלית לסיפורה של שפחה, או שאנחנו מצילות את ישראל מתסריט הבלהות".
 
על כך הגיב חבר הכנסת בן גביר: "כשבצד של זהבה יש את קריב, הרפורמי המושחת, וחברים מחבקי מחבלים הבחירה באמת קלה". זהבה גלאון ענתה לו: "תשטוף את הדם של רבין מהידיים שלך לפני שאתה מצייץ אליי. היחיד שחיבק כאן טרוריסטים זה אתה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא כל טרול ימני הוא ימני
    שחר 08/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה שמחבקת את בן גביר המופרע, המסית והנכלולי. לראות ולא להאמין.
    סגור
  • 1.
    כלבה (ל"ת)
    כלבה 08/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • רוצח בפוטנציה (ל"ת)
    יוסף 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור