בחירות 2022

גפני מאיים על כולם: "לא אהיה בשום קואליציה"

לא רק ארגון הגננות זועמים על ההסכם אלא גם הנציג החרדי הוותיק טוען לאיפה ואיפה נוכח העובדה כי ההסכם לא טמן בחובו את עובדי ההוראה החרדים ויורה לכל עבר: "ידעו כולם - שאני לא אהיה בשום קואליציה אם שכר המורים/המורות והגננות של המגזר החרדי לא יושוו לזה של המגזר הכללי. תרשמו!"
דוד זולדן |  1
משה גפני, בנימין נתניהו (צילום אתר הכנסת, פלאש 90/יונתן סינדל)
יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מאיים על כולם: "ידעו כולם - שאני לא יהיה בשום קואליציה אם שכר המורים/המורות והגננות של המגזר החרדי לא יושוו לזה של המגזר הכללי. תרשמו!"
יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בתגובה להסכם עם הסתדרות המורים: "שר האוצר מחזיק את המדינה במשך חודשים ארוכים תוך פגיעה בהיערכות לפתיחת שנת הלימודים, ותוך כדי איומים על הוצאת צווי מניעה על המורים והמורות. כשבסופו הוא מעלה את השכר למורים כפי שהיה נדרש בהתחלה, ופוגע בסממנים היהודים כדוגמת לימודים באסרו חג, כולל אסרו חג פסח וסוכות. אני חוזר ואומר, כל הסכם חייב לכלול בתוכו על פי חוק את עובדי ההוראה החרדים".
 
כאמור: עיקרי ההסכמות כללו: העלאת שכר לעובד הוראה המתחיל ל-9,000 שקל ותוספות של -1,100 שקל לכל הפחות לעובד הוראה. כמו כן, ינתן מענק התמדה של 10,000 שקלים לאחר שלוש שנים במערכת. כמו כן, העלאת שכר המנהלים המתחילים ל- 19,000 שקל.
לגבי התאמת לוח החופשות: מוסדות החינוך יעבדו בימי אסרו חג, ל"ג בעומר ותענית אסתר. ימי האסרו יועברו לגשר בין יום כיפור לסוכות ולמורים יינתנו שני ימי חופשה לבחירה. יינתן סל גמולי תפקיד גמיש למנהל, כך שמורים מצטיינים יוכלו לקבל גמול בשווי 400-1000 שקל בגין ביצוע יוזמה ולקיחת תפקידים.  כמו כן, מתן אפשרות לחוזים אישיים למומחים מחוץ למערכת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על מי אתה עובד? הרי אתה בכיס של ביבי
    חיים אלבז 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    9 1
    חושב שכולם אהבלים?
    סגור