בחירות 2022

נתניהו נכנע לגפני: עצרת הבחירות ההיסטורית בבני ברק בוטלה

ביהדות התורה וגם ש"ס הפצירו בנתניהו שלא יגיע לאזורים עם אוכלוסייה חרדית במערכת הבחירות הנוכחית. נתניהו שמתואם עם החרדים בכל מהלכיהם, לא נזקק לשכנוע וויתר על הביקור שיכול היה להיחשב כמאורע היסטורי בציבור החרדי  | פרסום ראשון
דוד זולדן |  1
בנימין נתניהו ומשה גפני (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
בלחץ חברי הכנסת החרדים, סיור הבחירות של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו שתוכנן מחר (חמישי) בבני ברק ובמהלכו צפוי היה לנאום רה"מ לשעבר מול אלפי תומכים חרדים בוטל.    
הסיבה: נציגי יהדות התורה וש"ס ראו בביקורו של נתניהו בבני ברק התערבות במערכת הבחירות וניסיון של הליכוד לנגוס בקולות המפלגות החרדיות. גם פעילותם הנמרצת של נציגי המטה החרדי בסניף הליכוד בבני ברק אשר פתחו בקמפיין אגרסיבי במגזר החרדי עוררה הדים ושיח שהקפיץ עליו את רוגזם של חברי הכנסת ביהדות התורה וש"ס.
יו"ר הליכוד בבני ברק מזמין את הציבור החרדי לעצרת
ביהדות התורה בתיאום עם ש"ס הופעל מכבש לחצים על נתניהו לבטל את ביקורו ולפני זמן קצר הודיע נתניהו על ביטול האירוע.    
 
ביהדות התורה וגם ש"ס הפצירו בנתניהו שלא יגיע לאזורים עם אוכלוסייה חרדית במערכת הבחירות הנוכחית. נתניהו שמתואם עם החרדים בכל מהלכיהם, לא נזקק לשכנוע וויתר על הביקור שיכול היה להיחשב כמאורע היסטורי בציבור החרדי. שכן לראשונה יו”ר הליכוד ח”כ בנימין נתניהו צפוי היה להשתתף בעצרת בחירות מרכזית של הליכוד בבני ברק.
על פי ההערכות בעצרת הבחירות שהייתה אמורה להתקיים ביום חמישי (מחר), בשעות הערב צפויים היו להשתתף בעצרת אלפים רבים, כך לפי המארגנים. גם כוחות הביטחון נערכו להגעת ההמונים ונבדקה האופציה לסגור את כל האזור לתנועה בשעת העצרת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נתניהו היסטוריה!
    ח״ן 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כנראה ה״מארגנים״ הבינו שאין ביקוש לסחורה המקולקלת והמונים לא יבואו - וכדי למנוע את הבזיון - ביבי ביטל - ובוטל!
    סגור