בחירות 2022

סקר בחירות: הדר מוכתר נעלמת מהנוף, בן גביר מתחזק

האם אזרחי ישראל ילכו לקלפיות גם בפעם השישית? עוד סקר שלא מעניק ניצחון לאף גוש; הדר מוכתר מתרסקת; אחרי שנכנס בבן גביר בסרטון, בני גנץ נחלש ל-11 מנדטים
מערכת ice | 
איתמר ואילה בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש90)
בעוד 26 יום אזרחי ישראל יגיעו בפעם החמישית תוך שלוש שנים אל הקלפיות. על פי המצב בסקרים כרגע, לא בטוח שזו תהיה הפעם האחרונה לארבע השנים הקרובות.
לאחר שהסעירה את השרתות החברתיות והגיעה לפריצת דרך בסקרים, הדר מוכתר ומפלגתה 'צעירים בוערים' לא הצליחו להישאר על הגל, ופחות מחודש לפני הבחירות - הם עם 0% בסקר של 'ישראל היום'.
גוש נתניהו עוד לא השיג את פריצת הדרך למנדט ה-61, וגם על פי הסקר הוא עומד על 60 בלבד. במקרה של תוצאה כזו, העיניים נשואות אל הנשיא הרצוג שיצליח לגרום לשני הגושים להקים ממשלה משותפת.
 

הליכוד מוליך את מפת המנדטים עם 32, לאחר מכן יש עתיד שגודלת על חשבון מפלגות השמאל הקטנות, ומגיעה ל-24. הציונות הדתית של בן גביר וסמוטריץ' מתחזקת ל-13, המחנה הממלכתי של גנץ וסער על 11 מנדטים בלבד.
 
ש"ס משיגה 8, אחד פחות מהבחירות הקודמות, יהדות התורה יציבה על 7 ומקווה שכך יישאר, העבודה נושמת מעט לרווחה עם 6 מנדטים, וכך גם מרצ שלכאורה משחזרת את ההצלחה מהבחירות האחרונות.
בתחתית הסקר ליברמן עם 5 בלבד, חד"ש-תע"ל עם 4 וכך גם רע"מ של מנסור עבאס. איילת שקד עדיין רואה את אחוז החסימה מלמטה, ועל פי הסקר של ישראל היום היא עומדת על 2% מהקולות.
עוד לא עוברות: המפלגה הכלכלית בראשות ירון זליכה - 0.9%, חופש כלכלי בראשות אביר קארה - 0.7%, בל"ד שהתפצלה מהמשותפת עם 0.6% בלבד, ואלי אבידר והדר מוכתר מתרסקים ל-0%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה