בחירות 2022

אריה דרעי בנבואת זעם: "הצביעו למדינה יהודית ולא ישראלית"

אחרי שפעיל מרצ צ לקח תפילין מעמדת חב"ד וחיכך אותם באיבר מינו לעיני עוברי האורח הנדהמים, אריה דרעי זעם: "נבלה נעשתה בישראל, לכו לאושוויץ ותראו מה קורה עם התפילין שם. התשובה שלנו זה רק בקלפי. מדינה יהודית ולא מדינה ישראלית, ולא חילונית". צפו
מערכת ice |  2
אריה דרעי (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
אירוע מביש ומבזה במיוחד התרחש היום (שלישי) בזמן שהמצביעים הגיעו לקלפיות בנתניה, כאשר אחד מפעילי מרצ לקח תפילין מעמדת חב"ד וחיכך אותם באיבר מינו לעיני עוברי האורח הנדהמים שהחלו לתקוף אותו מיד. במרצ טרם הגיבו למקרה החמור. לאחר מכן המשטרה עיכבה לחקירה את הפעיל בחשד לפגיעה ברגשות דת, לאחר שלפי הודעת המשטרה "ביצע שימוש לא ראוי בתפילין". 
מי שמיהר להגיב הוא אריה דרעי, יו"ר ש"ס, שהתפוצץ על אותו פעיל מרץ כשאמר: "נבלה נעשתה בישראל. יהודי עומד בארץ ישראל, מבזה את התפילין הקדושות ששמרו עלינו במשך אלפי שנים, אבותינו מסרו את נפשם בשביל התפילין הללו, לכו לאושוויץ ותראו מה קורה עם התפילין שם, ויהודי בארץ ישראל, פעיל של מרץ, מבזה את התפילין בצורה כזאת".
 
דרעי סיכם והכריז: "-רבותיי, התשובה שלנו זה רק בקלפי. מדינה יהודית ולא מדינה ישראלית, ולא חילונית. כולם - צאו לקלפי כדי למחות על הנבלה הזאת שנעשתה נגד התפילין. בושה וחרפה מרצ. כל המדינה חולונית, כל הממשלה השמאלנית הזו".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בורות השמאל=אנטי יהדות בן גוריון ב48 הכריז מדינה יהודית (ל"ת)
    איתן 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אתה יכול להיות יהודי גם במרוקו או בהולנד
    יוסי 11/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תהיה פטור שם מלשרת בצבא, לתרום לכלכלה ואולי גם לשבת בבית סוהר
    סגור