נבחרת המומחים

ביטוח בריאות פרטי: הפתרונות הרפואיים שלא תקבלו בקופות החולים

"נבחרת המומחים" היא תוכנית חדשה מבית אתר ice ובשיתוף חברת הראל, העוזרת לכם להבין את עולמות הביטוח והפיננסים. הפעם: ביטוח בריאות פרטי. איזה יתרונות הוא מציע ביחס לביטוח של קופות החולים וכיצד בוחרים בין האלטרנטיבות הקיימות בשוק? אושר בניטה, הבעלים של סוכנות אושר ביטוח ופיננסים, עושה סדר

אושר בניטה, הבעלים של סוכנות אושר ביטוח ופיננסים (צילום מורן אחדות ניסים, vecteezy)
את המורכבות המאפיינת את עולמות הביטוח והפיננסים, מבקשת לפשט "נבחרת המומחים" – תוכנית חדשה מבית אתר ice ובשיתוף חברת הראל, המספקת מענה לסוגיות הבוערות בתחום. בכל פרק נעסוק בסוג אחר של ביטוח ונסביר את ייעודו, בעזרת סוכן ביטוח מנוסה.
הפעם, תשומת הלב מופנית אל הביטוח הפרטי – פוליסה שצוברת בשנים האחרונות תאוצה בקרב יותר ויותר ישראלים, המבקשים להגדיל את רשת הביטחון ולהיות במוכנות מלאה לתרחיש המחייב התמודדות עם משבר רפואי.
"מערכת הבריאות בישראל מספקת על פי רוב מענה הולם, אך יש עדיין מקרים בהם היא לוקה בחסר", מבהיר סוכן הביטוח אושר בניטה, הבעלים של סוכנות אושר ביטוח ופיננסים. "מדובר בעיקר בהיבטים שכרוכים בהוצאה כלכלית ניכרת – כגון כיסוי להשתלות בחו"ל, כיסוי עבור תרופות שלא נמצאות בסל הציבורי, כיסוי לטכנולוגיות רפואיות מתקדמות, כמו גם כיסוי לפרוצדורות רפואיות מורכבות דוגמת טיפולים מיוחדים וניתוחים, שלא ניתן לבצע פה בישראל".
"את הוואקום הזה בא למלא ביטוח הבריאות הפרטי", ממשיך בניטה. "לכן בעת אירוע בריאותי משמעותי, כשהחולה נדרש לקבל את הכלים הרפואיים הטובים והזמינים ביותר לטיפול במצבו – הפוליסה הזו מייצרת אפקט יוצא דופן. כך למשל, הכיסוי הפרטי בחברת הביטוח מעניק למבוטח מימון לתרופה שאינה כלולה בסל הבריאות – ובאופן הזה, את האפשרות לקבל את הטיפול המתאים ביותר עבורו, במהירות וללא הוצאה כספית עצומה".
מה מומלץ לבדוק ולוודא לפני שרוכשים ביטוח בריאות פרטי?
"לפני שניגשים לרכוש ביטוח בריאות פרטי, נדרש קודם כל לוודא שהגורם המשווק הוא בעל רישיון לעסוק בביטוח, ומכיר את התחום לעומקו", מדגיש בניטה. "זו הסיבה שכדאי לשלב כבר בתחילת הדרך סוכן ביטוח, אשר יידע לעשות ללקוח סדר: לפרט בפניו על החלופות הקיימות בשוק, לעזור לו בבחירת הכיסוי הביטוחי הנכון והמקיף ביותר, וכן בחיתום הרפואי המדויק ביותר".
"נקודה משמעותית נוספת, היא זו הנוגעת לבחירת החברה המבטחת", מוסיף בניטה. "בדיוק כפי שרצוי לבחור בסוכן ביטוח מיומן, חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון בתחום. השילוב בין חברה איכותית לסוכן איכותי, יבטיח למבוטחים שיש מי שיהיה שם עבורם ברגעים הרפואיים המורכבים בחייהם ויספק פתרונות בזמן אמת. הראל היא החברה הגדולה והמנוסה ביותר בתחום הבריאות, בעלת קשרים ענפים עם בתי חולים ורופאים מהטובים בעולם, ניסיון עצום בליווי מבוטחים ובטיפול באירועים מורכבים בארץ ומעבר לים".
מי שרכש ביטוח פרטי, עבור בני משפחו ועבורו, מכוסה לחלוטין ויכול לישון בשקט?
"קודם כל כן, אפשר לישון בשקט לגבי האירועים המכוסים בביטוח הבריאות שנרכש", מציין בניטה, "ועם זאת, עדיף שלא להיות שאננים. אני ממליץ להיות בקשר עם סוכן הביטוח לפחות פעם בשנה-שנה וחצי, או בזמן אירועים משמעותיים בחיי המבוטח. תמיד טוב להתעדכן מולו באלטרנטיבות הקיימות בשוק – במיוחד כאשר מביאים בחשבון שענף הביטוח צועד כל הזמן קדימה, ומחויב להתאים את עצמו לעולם הרפואה שהינו עולם מתפתח בתדירות גבוהה".
"השורה התחתונה היא אחת", מדגיש בניטה. "הבריאות היא מעל הכל, ועל כן בארגז הביטוחים של כל אחד וחא מאיתנו, ביטוח בריאות פרטי הוא חיוני ורחוק מלהיות לוקסוס".
רוצים להתייעץ עם הסוכן? פנו לאושר בניטה, מבעלי סוכנות אושר ביטוח ופיננסים.
"המופיעים בסרטונים הינם סוכנים בעלי רישיון עצמאי אשר עובדים עם קבוצת הראל.
המידע הנמסר בסרטונים ובתכנים המצורפים להם, הינו מטעמם ובאחריותם הבלעדית של סוכני/סוכנויות הביטוח המופיעים בכתבה. קבוצת הראל אינה אחראית לנכונות ו/או אמיתות ו/או איכות הסרטונים באתר.
יובהר כי המידע הכלול בסרטונים, ובתכנים המצורפים להם, הינו למטרות כלליות ואינפורמטיביות בלבד ואין בו כדי להוות המלצה, ייעוץ או שיווק פנסיוני ו/או ביטוחי המתייחס לנתוניו האישיים של כל אדם".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תזהרו מעצות אחיטופל
    כבר.לא.פתי.מאמין 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור "שחייבים" לגשת לסוכן, חבל שלא ציינת כמה מקבל הסוכן מחברות הביטוח על מכירת המוצרים שלהם ולא תמיד שלכם ללקוח לגבי חברות הביטוח שכחת לציין שברגע האמת הם לא ממש רצות לשלם לך, ואם כבר בהראל עסקינן הם לא בוחלים להתנהג בצורה ממש נפשעת על מנת למנוע את התשלום למבוטחים שלהם ברגע האמת. וזה מתוך נסיון צורב בביטוח של הבריאות של הראל. חבל שלא ציינתם שזוהי כתבה פרסומית ולא ממש אינפורמטיבית.
    סגור