השוק

דונלד טראמפ נחשף: זה השווי המטורף של נשיא ארה"ב לשעבר

אחרי שדונלד טראמפ ספג קנס של 350 מיליון דולר, הוא צנח מאות מקומות בדירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס", וכעת הוא במקום ה-1,244 ברשימה עם הון מוערך ב-2.6 מיליארד דולר
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום פייסבוק/דונלד טראמפ)
נשיא ארצות הברית לשעבר והמתמודד בבחירות הנוכחיות שנראה חזק מתמיד במרוץ על הבית הלבן, דונלד טראמפ, חויב לשלם יותר מ-350 מיליון דולר פיצויים בתיק הונאה אזרחית, כאשר חיובי ריבית עשויים להוסיף עוד 100 מיליון דולר לקנס שחטף.
בעקבות כך, מומחים משפטיים אומרים שאפילו אדם עם עושרו של הנשיא לשעבר ירגיש את הכאב בקנס המדובר שייקח נתח משמעותי מהונו האישי. עד כמה משמעותי? ובכן, אחרי קנס הענק של דונלד טראמפ, הונו האישי מוערך כעת על פי מגזין פורבס ב-2.6 מיליארד דולר.
 
בעקבות כך, טראמפ צנח ברשימת עשירי העולם של מגזין "פורבס" במאות מקומות, והוא מדורג כעת במקום ה-1,244 ברשימת האנשים העשירים ביותר בעולם, כאשר השנה הוא ככול הנראה כבר לא ייכנס לרשימה המכובדת של 400 האנשים העשירים ביותר בעולם של המגזין.
כזכור, אחרי שהוטל עליו הקנס המדובר, התובעת הפדרלית לשעבר, דיאנה פלורנס, אמרה כי "הוא לא יהפוך פתאום לאיש ממעמד הפועלים, אבל זה רק הולך להיות הרבה כסף מזומן. הונו יקטן משמעותית". השופט בתיק מסר את פסיקתו הסופית ביום שישי האחרון, הורה לטראמפ לשלם את הפיצויים ואסר עליו לעשות עסקים במדינה למשך שלוש שנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה