השוק

אנבידיה מכריזה: זה כנס הענק שיתקיים בקרוב

הצצה לעתיד בכנס GTC 2024: מייסד אנבידיה, ג'נסן הואנג, יחשוף את פריצות הדרך האחרונות בתחומי הבינה המלאכותית היוצרת, מחשוב מואץ ורובוטיקה. מובילי ענף הבינה המלאכותית וארגונים מובילים בכל תחומי התעשייה ישתתפו בכנס, שמתקיים במודל היבירידי: פיזית בסן-חוזה, קליפורניה, ואונליין, לראשונה מאז 2019.
מערכת ice | 
כוח אדם-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת NVIDIA הכריזה היום (שלישי) כי היא תארח את כנס הדגל שלה, GTC 2024, במרכז הכנסים בסן חוזה, קליפורניה, בין ה-18 ל-21 במרץ, זאת בפעם הראשונה מזה חמש שנים. GTC יתקיים במודל היברידי המאפשר גם הצטרפות וירטואלית, וצפויים להרשם אליו למעלה מ-300 אלף משתתפים ומשתתפות שיצטרפו אליו פנים-אל-פנים או וירטואלית. 
ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA, יפתח את הכנס בשידור המרכזי שיתקיים ביום שני ה-18 במרץ, בשעה 22:00, שעון ישראל, בו הוא צפוי להכריז על פריצות הדרך והפיתוחים החדשים שמפותחים במרכזי המו"פ של החברה ברחבי העולם ובישראל. ההכרזה תשודר אונליין באתר החברה וביוטיוב, ללא צורך בהרשמה מראש.
 
900 ההרצאות והסדנאות של יותר מ-300 המציגים, יחשפו כיצד ארגונים מטמיעים את טכנולוגיות אנבידיה על מנת להשיג פריצות דרך חסרות תקדים במגוון תעשיות, כולל חלל, חקלאות, תחבורה, רכב, שירותי ענן, פיננסים, רפואה ומדעי החיים, טלקום וקמעונאות. 
בין דוברי הכנס:
בראד לייטקאפ, סמנכ"ל התפעול (COO) ב-OpenAI, סבסטיאן באבק, סגן-נשיא Microsoft GenAI, וינסנט ואנהוקה, מדען ודירקטור בכיר לרובוטיקה ב-Google DeepMind ועוד רבים אחרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה