השוק

ענקית התקשורת משקיעה בסטארט-אפ הישראלי: גייסה 12 מיליון דולר

חברת Loora, אשר מפתחת AI ייעודי שנבנה במיוחד כדי לאפשר לימוד ושיפור אנגלית בכל זמן ומכל מקום באמצעות מורה פרטי וירטואלי, הכריזה על השלמת גיוס סבב A בסך 12 מיליון דולר, באמצעות המשקיעה החדשה Hearst Ventures, זרוע ההשקעות הגלובלית של ענקית התקשורת Hearst
מערכת ice | 
צוות Loora (צילום Loora)
חברת Loora, אשר מפתחת AI ייעודי שנבנה במיוחד כדי לאפשר לימוד ושיפור אנגלית בכל זמן ומכל מקום באמצעות מורה פרטי וירטואלי, הכריזה היום (רביעי) על השלמת גיוס סבב A בסך 12 מיליון דולר. ההשקעה מגיעה בשיאה של המלחמה ורק שמונה חודשים אחרי שהחברה יצאה לאור עם גיוס סיד של 9.25 מיליון דולרים.
את סבב הגיוס הנוכחי הובילה QP Ventures בהשתתפות המשקיעה החדשה Hearst Ventures, זרוע ההשקעות הגלובלית של ענקית התקשורת Hearst החולשת על מותגי תקשורת מובילים כגון קוסמופוליטן, Elle, ESPN, המגזין של אופרה ווינפרי ועוד עשרות עיתונים, תחנות טלוויזיה ואתרים. בסיבוב השתתפו גם Emerge שהובילה את סיבוב הסיד, Two Lanterns Venture Partners שהשתתפה בסיד, ומשקיעים נוספים.
 
ההשקעה תאפשר לחברה להגדיל את הצוות ,להמשיך לשפר ולהעמיק את יכולות מודל הבינה המלאכותית השיחתית (Conversational AI) שפיתחה ולהרחיב משמעותית את נוכחותה בשווקים ברחבי העולם לטובת אינספור לומדים המבקשים לייצר לעצמם מגוון הזדמנויות חברתיות, לימודיות ותעסוקתיות הדורשות שליטה גבוהה באנגלית.
כשפה המדוברת ביותר בעולם, ובמיוחד בעולם העסקי, שליטה בשפה האנגלית היא כלי חיוני המהווה רף כניסה למספר הולך וגדל של תפקידים ומקצועות. על פי הערכות, שוק לימודי האנגלית הגלובלי צפוי להגיע ליותר מ-70 מיליארד עד סוף העשור. על אף הביקוש הגבוה ללימוד אנגלית, הפתרונות הקיימים בשוק יקרים מאוד או לא מספיק אפקטיביים.
כדי ללמוד לדבר אנגלית באופן שוטף ולשפר הגייה ומבטא, יש צורך להתאמן בשיחה לעיתים תכופות. מורים פרטיים אינם מאפשרים זאת בשל עלותם הגבוהה והיעדר גמישות וזמינות. כמו כן, אנשים רבים חוששים או מתביישים לדבר עם דוברי אנגלית ברמת שפת אם.
מצד שני, האפליקציות הקיימות בשוק מוכוונות בעיקר למתחילים או לקהל שלומד שפה כתחביב, ואינן מאפשרות ללמוד ולהגיע לרמה גבוהה של אנגלית. גם פתרונות קיימים שהחלו לאחרונה לנסות לשלב בינה מלאכותית במוצר, משתמשים במודלים גנריים ועושים זאת רק כתוסף צדדי למוצר הקיים הנותן פתרון מוגבל ביותר לאלו המבקשים ללמוד אנגלית בצורה רצינית.
הפתרון של Loora, לעומת זאת, מבוסס על מודל בינה מלאכותית אשר נבנה ואומן במיוחד עבור אנשים שרוצים להגיע לאנגלית שוטפת. המוצר מציע חוויית שיחה טבעית עם מורה וירטואלי דובר אנגלית, בכל זמן ועל כל נושא, ונותן פידבק מיידי על כישורי האנגלית של התלמיד, בשבריר מהעלות של מורה פרטי בשר ודם.
הבינה המלאכותית שבליבת המוצר מאפשרת ללומדים לתרגל ולשפר את האנגלית שלהם בסיטואציות ובנושאים שחשובים להם, בין אם זה תרגול ראיונות עבודה, פגישות עם לקוחות, סיטואציות חברתיות, או שיחות עמוקות על הנושאים והתכנים שמעניינים אותם. כך Loora מאפשרת לכל אחד להתגבר על החסמים העיקריים המונעים הגעה לשליטה גבוהה באנגלית, לצבור ביטחון, ולפתוח הזדמנויות אישיות ומקצועיות שאולי היו חסומות בפניהם עד כה.

״שליטה בשפה האנגלית יכולה לשפר באופן דרסטי את האפשרויות וההזדמנויות שפתוחות בפני אנשים, בין אם הם מחפשים להתקדם בחייהם המקצועיים או האישיים. אנחנו שמחים מאוד שהצלחנו במהירות לייצר מציאות שבה Loora רותמת את הקפיצה האדירה שמתרחשת ב-AI למטרה טובה, ומאפשרת לקהילה ההולכת וגדלה של הלומדים שלנו לשפר את חייהם בעזרת הטכנולוגיה הזו״, אומר רועי מור, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Loora. 
״הקמנו את Loora על מנת שאנגלית לא תהיה הדבר שמונע מאף אחת או אחד להגיע למה שהם רוצים בחיים. לצורך כך, אנחנו בונים AI שמסוגל להדריך, ללמד, ולתמוך בלומדים שלנו לאורך הדרך שלהם לאנגלית שוטפת בצורה מעניינת, פרסונלית, ואפקטיבית, וזהו אתגר טכנולוגי לא טריוויאלי. אנחנו אסירי תודה שיש לנו משקיעים כאלה נהדרים שתומכים ומלווים אותנו במסע הזה", הוסיף מור.
מאז הקמתה בסוף 2020, Loora צברה פופולאריות רבה ברחבי העולם ובמהלך שנת 2023 חוותה צמיחה בהכנסות (ARR) של מעל 800 אחוז ושיפור של פי שניים ב-retention, כשהמנוע העיקרי לכך הוא מערכת  אופטימיזציית ה-AI החדשנית שלה והדאטה הייחודי שמאפשרים ללורא לשפר באופן רציף את מודלי ה-AI לטובת החוויה של הלומדים. בנוסף לאפליקציית הiOS שזמינה להורדה בApp Store, החברה גם מתכננת להשיק בקרוב אפליקציית אנדרואיד ולפתוח את שירותיה גם ללקוחות עסקיים.
"אנחנו מבקשים להשקיע בצוותים חכמים ורעיונות נועזים עם אימפקט משמעותי ומרחיק לכת. Loora התאימה לחזון הזה באופן מושלם בזכות האופן המחוכם בו היא יוצרת ומיישמת את יכולות הבינה המלאכותית ללימוד אנגלית בצורה המאפשרת להמונים להגיע באמת ליכולת שיחה שוטפת", אמר דניאל רובינס מ-QP Ventures
"Loora עסקה בחדשנות בתחום ה-AI זמן רב לפני שהיא הפכה לטרנד, דבר שאיפשר לה לייצר פתרון מוביל וייחודי שבאמת לוכד את היתרונות והדקויות של למידה עם מורה דובר אנגלית והופך את היכולת להגיע לרהיטות באנגלית לברת השגה באמצעות טכנולוגיה. החברה היא שותפה טבעית בעבורנו ואנחנו שמחים לשלב כוחות עם רועי, יונתי והצוות."
Hearst Ventures" ממשיכה לתמוך ולהשקיע באקוסיסטם הישראלי ואנו נרגשים מאוד מהשקעתנו האחרונה בחברת Loora", אמר גיל כנעני מנהל ההשקעות של Hearst Ventures Israel, והוסיף: "השקענו במספר חברות ברחבי העולם אשר פיתחו יכולות AI ו-ML כדי לחולל מהפיכה בורטיקלים ספציפיים. עקבנו אחרי הצוות של Loora מתחילת הדרך והתרשמנו מאוד מעומק הטכנולוגיה וחווית המשתמש שהיא מציעה לצרכנים על ידי בניית מודלי שפה המספקים דרך מתוחכמת, מהנה ואפקטיבית ללימוד אנגלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה