השוק

אחרי שעסקת הראל נפלה, דורי נאווי רוצה את ישראכרט

נאווי שכבר מחזיק ב-5% ממניות חברת כרטיסי האשראי מעוניין להגדיל את חלקו ולמעשה להיות בעל השליטה בחברה; המהלך של נאווי מגיע רגע אחרי שעסקת הראל נפלה
ניצן כהן | 
ישראכרט
אחרי שעסקת הראל נפלה, איש העסקים דורי נאווי הגיש בקשה לבנק ישראל לקבל היתר שליטה בחברת כרטיסי האשראי הגדולה בישראל - ישראכרט. לא ברור מאיפה יאסוף נאווי מניות ישראכרט אבל ההערכה היא שאם בנק ישראל יאשר את העסקה, הרי שהוא יאסוף סחורה בשוק ומכאן שהמניה עולה כעת בבורסה ב-3% ומשלימה עליות של כמעט 10% מתחילת השנה.
נזכיר כי נושא רכישת השליטה בישראכרט עבר תהפוכות רבות. בהתחלה הייתה זו חברת הביטוח מנורה שהציעה לרכוש את  גרעין השליטה בחברה ולהותיר אותה חברה ציבורית. חברת הביטוח הראל החליטה להיכנס למאבק מול מנורה ומכאן הציעה לרכוש את מלוא מחניות החברה ולמחוק אותה מהמסחר.
 
אחרי אינסוף בדיקות ואישורים כל הגורמים הרלוונטיים נתנו את אישורם להוציא הממונה על התחרות שהחליט שלא לאשר את העסקה ובכך למעשה הפיל אותה. ישראכרט כמובן ממשיכה להתמקד ביישום התוכנית האסטרטגית שלה ועושה זאת בהצלחה לא מבוטלת אבל אז נשאלה השאלה, האם יהיה מי שיתמודד על רכישת החברה או שיותיר אותה ללא גרעין שליטה, בתהליך מעניין מאוד עבור הציבור.
אם כן, דורי נאווי שמוכר היטב בתחום ההלוואות והאשראי החוץ בנקאי החליט להרים את הכפפה ולבקש את אישור בנק ישראל לרכוש את גרעין השליטה בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה