השוק

רמי לוי בבשורה קשה לטסים בישראייר: מה-1.4 תשלמו יותר

חברת התעופה עושה שינוי במדיניות הכבודה שלה בחבילות נופש בחו״ל המחיר יכלול את כבודת היד האישית בלבד, אבל רכישה טרולי או מזוודה נוספת תצריך תשלום נוסף
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
חברת התעופה שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, ישראייר, מעדכנת את מדיניות הכבודה שלה בטיסות הבינלאומיות שהיא מבצעת, על פי פספורט ניוז, השינוי יחול על הזמנות שיבוצעו החל מה-1 באפריל.
אבל מה בעצם כולל השינוי החדש? בחבילות נופש בחו״ל המחיר יכלול את כבודת היד האישית בלבד, כשהכוונה היא לתיק אישי קטן אחד בלבד, רכישה טרולי או מזוודה נוספת תצריך תשלום נוסף.
 
כמו כן, על פי פספורט ניוז, בהזמנת טיסה של ישראייר, המחיר ממשיך לכלול כבודת יד אישית בלבד (תיק אישי קטן). במקביל, בטיולים מאורגנים המחיר ממשיך לכלול כבודת יד (טרולי/תיק גב גדול), אבל אין שינוי במדיניות הכבודה בטיסות הפנים ארציות.
רמי לוי הרוויח מנטישת חברות התעופה הבינלאומיות. על פי הדו"ח המסכם את הפעילות התעופתית בנמל התעופה הבינלאומי בן-גוריון לחודש פברואר 2024. במהלך החודש עברו בנתב"ג בסה"כ 748,161 נוסעים ב-5,720 תנועות מטוסים בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות, אבל ישראייר שלו השיגה נתח נכבד ביותר מכך.
תנועת הנוסעים הבינלאומית החודש עמדה על 696,700 נוסעים ומגלמת ירידה של 54.69% לעומת פברואר 2023. תנועת המטוסים הבינלאומית החודש עמדה על 5,224 תנועות ומגלמת ירידה של 50.23% בהשוואה לפברואר 2023.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראחרה חברה נוראית עוקצת את הנוסעים (ל"ת)
    שולה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור