השוק

דירוג עשירי העולם: מאסק וצוקרברג מתרסקים, בזוס יכבוש את הפסגה?

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס": ברנאר ארנו ממשיך לשמור בגאון על המקום הראשון, ג'ף בזוס מתקרב אליו עם הכנסות עתק. מאסק וצוקרברג צונחים, ומה עשה לארי אליסון?
מערכת ice |  1
ג'ף בזוס, אילון מאסק, מארק צוקרברג, ביל ג'ייטס (צילום pixabay, פייסבוק, מערכת ice)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע והביא איתו לא מעט דרמות בצמרת הגבוהה. ברנאר ארנו ממשיך לקבע את מעמדו כאיש העשיר ביותר בעולם, אחרי שהכניס השבוע לכיסו 763 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-239.1 מיליארד דולר.
מיד אחריו ממוקם ג'ף בזוס, מייסד אמזון, שרשם הכנסות עתק השבוע של 2.1 מיליארד דולר, והונו האישי מוערך כעת ב-196.1 מיליארד דולר. מי שממשיך בהתרסקות הגדולה שלו הוא אילון מאסק, שעד לפני מספר שבועות החזיק במקום הראשון, כאשר הוא כבר הספיק לצנוח למקום השלישי, עם ירידה של 3.9 מיליארד דולר בהכנסות, כאשר הונו האישי צנח כעת ל-187.9 מיליארד דולר.
 
מי שעוד רשם צניחה חופשית השבוע הוא מארק צוקרברג, שרשם קאמבק מרשים לצמרת הגבוהה בחודשים האחרונים, אך חווה שבוע קשה עם צניחה בהכנסות של 1.3 מיליארד דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-172.5 מיליארד דולר. מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים בעולם כיום הוא לארי אליסון, שרשם הפסדים השבוע של 303 מיליון דולר, כאשר הונו האישי מוערך כעת ב-154.5 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פעם התקשרו אליי מאמזון לתת לי "תמיכה טכנית"
    עמית 03/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יענו להדריך אותי בטלפון לעשות מה שאני כבר יודע לעשות וניסיתי גם בלי ה"עזרה" שלהם. בסוף אמרתי לנציג "נתק, אני לא רוצה לדבר אתך". אחר כך שלחו לי מכתב וכתבו שמצטערים על התסכול שחשתי, אז כתבתי להם שוולדימיר פוטין יותר טוב מג'ף בזוס.
    סגור