השוק

הראל ויזל משקיע בענק: יהפוך לבעלים של 12 חנויות נייקי?

ע"פ דיווח של ריטיילורס (אחת מחברות הבת של פוקס), ויזל נמצא במגעים לרכוש כ-12 סניפי נייקי בצרפת, לאחר שרכש לאחרונה את הסניפים של מותג בגדי הספורט באוסטרליה וניו זילנד. השווי המוערך לעסקה עומד על 45 מיליון יורו
מערכת ice |  2
הראל ויזל (צילום vecteezy, pixabay, דימה טליאנסקי, unsplash)
הראל ויזל, הבעלים של קבוצת "פוקס", נמצא במגעים לרכישה של 12 סניפי של מותג הספורט "נייקי" בצרפת. ע"פ דיווח של חברת ריטיילורס, אחת מחברות הבת של פוקס, השווי של העסקה המוערך בכ-45 מיליון יורו.
היעד הראשון אליו פרץ ויזל עם נייקי היה בקנדה, שם  הפעיל חנויות קונספט של המותג. לפני שנה החברה הודיעה כי תתרחב לסניפים נוספים, ובהמשך פעל בשביל להתרחב ליעדים נוספים באירופה ואף באוסטרליה. מדובר למעשה בחלק מאסטרטגיית הסיכונים של המנכ"ל, בכך שאינו מסתמך רק על השוק הישראלי.
 
כזכור, החברה דיווחה בחודש שעבר על חתימת ההסכמים המחייבים לרכישת הבעלות בקבוצת RPG המפעילה 33 חנויות נייקי באוסטרליה ו-7 חנויות נייקי בניו זילנד, ו-11 חנויות סמסונג באוסטרליה. עו"ד איה בן דוד אשבל, סמנכ"לית בכירה והיועצת המשפטית של קבוצת פוקס, ייצגה את החברה בעסקה בליווי משרד עורכי הדין האוסטרלי ABL.
כמו כן, ויזל ממשיך גם בהשקעותיו בתוך ישראל כאשר לאחרונה פתח את הסניף הראשון של רשת ההמבורגרים האמריקנית "שייק שאק". הסניף נפתח בלוקיישן מבוקש ברחוב דיזנגוף, בפינת הרחובות בר גיורא לבר כוכבא ליד דיזנגוף סנטר. הנכס הוקם בדיזנגוף 69, שם נסגר לאחרונה בר ה"דיקנטר" של האחים אבידן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם....
    משה רבנו 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפסיק לקנות בחנויות של נייק בארץ.עדיף בחול מבחר גדול יותר והעיקר לא לפרנס אותו
    סגור
  • 1.
    ויזל אתה חזיר שמן (ל"ת)
    שקד 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור