השוק

דרמה בשופרסל: האחים אמיר יאבדו את מעמדם כבעלי השליטה?

שופרסל קיבלה לאחרונה מכתב דרישה מרשות ני"ע, בו עלו שאלות בקשר להתנהלות האחים אמיר טרם השלמת העסקה לרכישת כרבע ממניות שופרסל. ברשות ניירות מנסים למצוא את הקשר למשקיעים המוסדיים להם מניות בשופרסל, זאת על מנת להבין עד כמה היה תיאום בין הצדדים בעסקה. הנושא לא דווח לבורסה
מערכת ice | 
שלומי ויוסי אמיר (צילום יחצ, vecteezy, unsplash)
האם האחים אמיר חגגו מהר מדי את הפיכתם לבעלי השליטה בשופרסל? ייתכן וההתהדרות בתואר תסתיים מוקדם מהצפוי כאשר ב-TheMarker פורסם אמש [רביעי] כי רשות ניירות ערך בודקת את האפשרות בכלל להגדיר את האחים שלומי ויוסי אמיר כבעלי השליטה בענקית הקמעונאות.
שופרסל קיבלה לאחרונה מכתב דרישה מרשות ני"ע, בו עלו שאלות בקשר להתנהלות האחים אמיר טרם השלמת העסקה לרכישת כרבע ממניות שופרסל. ברשות ניירות מנסים למצוא את הקשר למשקיעים המוסדיים להם מניות בשופרסל, זאת על מנת להבין עד כמה היה תיאום בין הצדדים בעסקה.
 
על פי דה מרקר, נושא התיאום נבדק וגם האם קניית המניות נעשתה בהתאם לנהלים, בינתיים בשופרסל העדיפו שלא לדווח למשקיעים על פנייתה הרשמית של רשות ניירות ערך לחברה ולא העלו את הנושא לדיווח בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
בסביבת שופרסל מסרו ל-TheMarker כי רק מעטים בחברה יודעים לגבי ההתנהלות סביב פניית הרשות. "האחים בלחץ מהאפשרות שיכריזו עליהם בעלי שליטה, ורוצים שהפנייה לחברה תישאר בסוד. לדעתי זה לא יעבוד להם. בפועל הם בעלי השליטה בשופרסל לכל דבר ועניין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה