השוק

סולאראדג' תשתלט על וובו אנרג'י - ומזנקת בכ-5%: "אבן בניין חשובה"

החברה צפויה לרכוש את הסטארט-אפ המפתח תוכנה לניהול חכם של רשתות טעינה גדולות לרכבים חשמליים. וובו פועלת באלפי מקומות חניה ברחבי צפון אמריקה, אירופה והמזרח התיכון, וביצעה אינטגרציה עם מטעני סולאראדג'. המנכ"ל צבי לנדו: "הרכישה מהווה המשך של האסטרטגיה להתרחבות בצד התוכנה"
מערכת ice | 
צבי לנדו (צילום סולאראדג)
חברת סולאראדג' זינקה הערב (חמישי) ב-4.9% במסחר אחרי שדיווחה כי תרכוש את חברת Wevo Energy המפתחת תוכנה לניהול חכם של רשתות טעינה גדולות לרכבים חשמליים כמו כאלה שפרוסות בבנייני מגורים, מקומות עבודה, חניונים ותחנות הטענה ציבוריות. 
התוכנה של Wevo מאפשרת לנהל את הרשת בצורה חכמה כמו גם לגבות מחירים שונים מלקוחות שונים. לפי החברה, Wevo פועלת באלפי מקומות חניה ברחבי צפון אמריקה, אירופה והמזרח התיכון, והיא כבר ביצעה אינטגרציה עם המטענים של סולאראדג'.  "הרכישה הזו מהווה המשך של האסטרטגיה של סולאראדג' להתרחב בצד התוכנה", מסר מנכ"ל סולאראדג' צבי לנדו.
 
"ככל ששוק ה-EV ממשיך לגדול פריסה של רשתות הטעינה תהיה יותר ויותר חשובה במימוש הפוטנציאל של תחבורה חשמלית. התוכנה של Wevo הם עוד אבן בניין חשובה בפעילות החברה בתחום הרכבים החשמליים והיא הופכת לחלק חשוב באקוסיסטם של החברה".
בשבוע שעבר פורסם כי סולאראדג' רכשה חברה נוספת בשם Ampeers Energy אשר פיתחה תוכנה לניהול האנרגיה של מערכות חימום וקירור בבנייני מגורים. מאז תחילת השנה המניה של סולאראדג' ירדה ב-21.5% וב-12 החודשים האחרונים היא ירדה ב-73%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה