השוק

ב-35 מיליארד דולר: גוגל בדרך לעסקה הגדולה ביותר בתולדותיה

אלפבית, חברת האם של ענקית הטכנולוגיה גוגל, מנהלת שיחות בנוגע לאפשרות לרכוש את חברת תוכנות השיווק המקוון האבספוט (HubSpot), תמורת הסכום הגדול ביותר אי פעם אותו שילמה עבור רכישת חברה
מערכת ice | 
גוגל מתכננת להשקיע (צילום pixabay, unsplash)
אלפבית, חברת האם של ענקית הטכנולוגיה גוגל, מנהלת שיחות פנימיות בנוגע לאפשרות לרכוש את חברת תוכנות השיווק המקוון האבספוט (HubSpot), תמורת הסכום הגדול ביותר אי פעם אותו שילמה עבור רכישת חברה - 35 מיליארד דולר.
על פי הפרסום בסוכנות הידיעות  "רויטרס", אלפבית קיימה סדרה של פגישות לאחרונה עם בנקאי השקעות של מורגן סטנלי, זאת בנוגע לאפשרות של עסקה כזו. על פי הדיווח, בחברה מנסים להבין איזה סכום כדאי להם להציע, והאם  רשויות ההגבלים העסקיים יאשרו את העסקה ולא יעשו לה בעיות. עדיין לא הוגשה הצעה רשמית.
 
בעקבות הדיווח, מניית  חברת תוכנות השיווק המקוון האבספוט (HubSpot) שנסחרת בוול סטריט, קפצה ב-5% במסחר המאוחר. לעומת זאת, מניית אלפבית ירדה בכמעט 3%. 
כזכור, אתמול (חמישי) פרסמנו כי גוגל עומדת לשנות את התוכנית העסקית שלה שבסיסה עומדת על כך ששירותי הליבה של החברה ניתנים בחינם והרווח העיקרי מגיע מפרסומות. במסגרת זו, גוגל שוקלת בחיוב לשלב במנוע החיפוש שלה יכולות מבוססות בינה מלאכותית שיהיו זמינות רק למשתמשים שישלמו עבור השירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה