השוק

רמי לוי מקבל סירוב: מדוע המעבר מטרמינל 3 בנתב"ג נדחה?

לאחר שישראייר וארקיע ביקשו להעתיק את הפעילות לטרמינל 1, על פי התשובה של רשות שדות התעופה: "נכון להיום, איננו יכולים לאפשר את העברת הפעילות לטרמינל 1 . ככל שנמצא זאת בעתיד כאפשרי נשקול בשנית". יש לציין כי ארקיע וישראייר של רמי לוי הבטיחו בתמורה גם להגדיל את היקף הטיסות לאילת וממנה, אך זה לא הועיל
מערכת ice | 
רמי לוי, אורי סירקיס (צילום יחצ, ניב בריג, Magma Images, shutterstock)
מכה גדולה לשתי חברות התעופה המתחרות של אל על. על פי פרסום ראשון של 'פספורטניוז', רשות שדות התעופה לא קיבלה את הבקשה של ארקיע וישראייר להעביר את פעילותן מטרמינל 3 לטרמינל 1 בנתב"ג, כדי להוזיל עלויות.
על פי התשובה של הרשות: "נכון להיום, איננו יכולים לאפשר את העברת הפעילות לטרמינל 1 . ככל שנמצא זאת בעתיד כאפשרי נשקול בשנית". יש לציין כי ארקיע וישראייר של רמי לוי הבטיחו בתמורה גם להגדיל את היקף הטיסות לאילת וממנה, אך זה לא הועיל.
 
כזכור, בפנייתו של אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר לרשות שדות התעופה, צוין: "לפני מספר שנים פנינו בפניה דומה ואני בתחושה כי עתה מדובר בצו השעה. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה להעתיק את כל פעילות חברת ישראייר לטרמינל 1".
הוא גם הסביר: "ריכוז הפעילות באותו הטרמינל יסייע לנו להגביר התדיריות לאילת ויאפשר לנו לשפר באון משמעותי את הדיוק המבצעי - שנפגע בשל פיצול הפעילות בין הטרמינלים והמחסור בעובדים בלאופר. כך יתאפשר לנו להגדיל את כמות הטיסות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה