השוק

מגדל חותמת על עסקה עם טראלייט לפרויקטים סולאריים: תחזיק ב-49% מהשותפות

חברת האנרגיה המתחדשת "טראלייט" חתמה על הסכם שותפות עם מגדל ביטוח להשקעה בפרויקטים סולאריים בדו שימוש בהיקף של כ-150 מגה וואט. על פי ההסכם, מגדל תחזיק ב-49% מהשותפות, חברת הבת סולארטק תחזיק ב-51% מהשותפות
מערכת ice | 
רונן אגסי (צילום Magma Images, מתוך עמוד הפייסבוק של פוליסה)
חברת האנרגיה המתחדשת "טראלייט" מודיעה על חתימת הסכם שותפות מחייב עם מגדל ביטוח להשקעה מצד מגדל בפרויקטים סולאריים בדו-שימוש בהיקף של כ-150 מגה-וואט שביזום סולארטק, חברת הבת של טראלייט (61.8%). במסגרת שיתוף הפעולה המצוין, הפרויקטים שיוקמו יכללו גגות, קירויים, ופרויקטי גידור סולארי בעשרות מושבים.
במסגרת ההסכם, מגדל תחזיק ב-49% מהשותפות שתקים את צבר הפרויקטים, וסולארטק תחזיק ב-51% מהשותפות וב-100% מהשותף הכללי. ההשקעה בשותפות המדוברת תתקיים על ידי מסגרת השקעת הון ראשונית בהיקף של 60 מיליון שקל. מלבד זאת, ההשקעה תעשה באמצעות מסגרת השקעות המשך בהיקף של עד 260 מיליון שקל, שתועמד בחלקים שווים בין הצדדים.
חברת האנרגיה המתחדשת "טראלייט" תנצח על הקמת הפרויקטים, בניהולו של המנכ"ל והמייסד איליה קפלון. מנכ"ל טראלייט רני ליפשיץ: "הסכם זה מעמיק את שיתוף הפעולה שלנו עם מגדל, בהמשך לשותפות שלנו במסגרת פרויקט תענך 1. אנו שמחים על החיבור עם גוף גדול ואיכותי כמו מגדל, מודים על האמון וסבורים כי השותפות עם מגדל תחזק את מעמדנו כשחקן מוביל בייזום פרויקטים סולאריים, כולל במודל של דו-שימוש בישראל".
לדברי מנכ"ל החברה, אירועי הטבח שבוצעו ב-7 באוקטובר הובילו ללא מעט ביקושים לגידור סולארי: "מתקנים סולאריים על גבי גדרות מאפשרים ניצול מיטבי של שטח שלא היה בשימוש לפני כן, ובמקביל מעניקים הגנה טובה יותר ליישובים הסמוכים לגבול. לאור זאת, אנו חווים ביקושים הולכים וגוברים מאז 7 באוקטובר לגידור סולארי ופועלים לקדם זאת לטובת המושבים והקיבוצים".
ליאור סוסונקין, מנהל מערך אשראי ותשתיות, חטיבת ההשקעות מגדל ביטוח ופיננסים, מסר: "מגדל ממשיכה להאמין בתחום האנרגיה הירוקה ומרחיבה את השקעתה בתחום. ההשקעה האמורה תומכת בהשקעה בפרויקטים סולאריים בישראל ומעבר לנושא הכלכלי יש בעסקה גם תמיכה בהתפתחות תחום האנרגיות המתחדשות בישראל. שיתוף הפעולה עם טארלייט הניב הצלחות בעבר ואנו מאמינים שימשך כך גם בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה