השוק

לפי שווי של 900 מיליון דולר: הסטארטאפ הישראלי השלים גיוס ענק

חברת הסטארטאפ גסטי (Guesty), השלימה גיוס של 130 מיליון דולר בסבב F, שמשקף שווי שוק של 900 מיליון דולר. את הסבב הובילה חברת ההשקעות הגלובלית KKR, בהשתתפות Inovia Capital והמשקיעים הקיימים Apax, MSD ו-Sixth Street
מערכת ice |  1
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברות הסטארטאפ הישראליות ממשיכות להשלים גיוסי הון מרשימים במיוחד, והפעם זו חברת הסטארטאפ גסטי (Guesty), שהשלימה גיוס של 130 מיליון דולר בסבב F, כשעל פי הערכות בשוק הגיוס הנוכחי משקף שווי חברה של 900 מיליארד דולר.
את סבב הגיוס הנוכחי הובילה חברת ההשקעות הגלובלית KKR, בהשתתפות Inovia Capital והמשקיעים הקיימים Apax, MSD ו-Sixth Street. גסטי הוקמה בסוף 2013 על ידי האחים קובי ועמיעד סוטו, כאשר הראשון מבניהם כבר הספיק לפרוש. החברה יצרה פלטפורמה המאפשרת למנהלי נכסים לטווח קצר לרכז במקום אחד את כל הפעילות הכרוכה בניהול ותפעול נכסים לאירוח.
 
הגיוס הנוכחי מגיע על רקע שורה של גיוסים מרשימים בהייטק הישראלי, כשהאחרון שבהם התבצע אתמול (שלישי) כאשר Cyera (סייארה), חברת סייבר ישראלית מובילה בתחום אבטחת המידע, הכריזה על סבב גיוס C של 300 מיליון דולר לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר.
 את סבב הגיוס הובילה קרן ההשקעות Coatue לצד המשקיעים החדשים Spark Capital, Georgian ו-AT&T Ventures, והמשקיעים הקיימים Sequoia, Accel, Redpoint ו-Cyberstarts. עד היום גייסה החברה 460 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה המנכל הזה שחושב שהעובדים לשעבר הם האויב של החברה
    הופ 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וגייס כספים בחצי מהשווי שלה, מוזר
    סגור