השוק

חברת הענק הישראלית נפגעה מפריצת הסייבר: התרעה חמורה ללקוחות

סוכנות הסייבר הממשלתית האמריקאית (CISA) הוציאה התרעה חמורה כי על לקוחות סייסנס לדווח אם הפריצה הביאה לפגיעה בהם. מסד הנתונים שנפגע בסיס הלקוחות שלה, עדיין לא ממש יודע מה היקף הפגיעה
מערכת ice | 
אריאל כץ, מנכ"ל סייסנס (צילום shutterstock, עזרא לוי)
שנה אחרי ההסתבכות הגדולה שלה, חברת סייסנס הישראלית, שעניינה ניהול מידע ארגוני, נפגעה במתקפת סייבר. כך פורסם במספר אתרים בחו"ל. הלקוחות החברה נדרשו לאפס את הססמאות וההרשאות כדי למנוע גניבה, החברה לא הגיבה להתפתחות הזו.
סוכנות הסייבר הממשלתית האמריקאית (CISA) הוציאה התרעה חמורה כי על לקוחות החברה לדווח אם הפריצה הביאה לפגיעה בהם. מסד הנתונים שנפגע בסיס הלקוחות שלה, עדיין לא ממש יודע מה היקף הפגיעה.
 
רק בשנה שעברה, סייסנס, חברת ההייטק הישראלית, פיטרה בקרוב כ-100 מעובדי החברה, שהיוו כ-15% מכוח האדם שלה. למעשה, הפיטורים היו רוחביים, בכל המחלקות, כאשר חלק מהעובדים במטה החברה בישראל, שכולל 150 עובדים, כבר זומנו לשימוע ואז פוטרו.
גל הפיטורים ההוא הגיע אחרי מכות קשות שנחתו על החברה במהלך 2022, אז החברה פיטרה כ-200 עובדים, שהיוו כ-25% מכוח האדם של סייסנס. בכירים רבים בחברה עזבו, כולל מנכ"ל החברה, אמיר אורעד, שפרש מתפקידו. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה