השוק

מנכ"ל הורייזן: ההצלחה של חיל האוויר - איתות חיובי לחברות כמו אלביט

איתי ליפקוביץ', מנכ"ל בית ההשקעות הורייזן אומר שההצלחה של מערכות ההגנה האווירית של ישראל הן איתות חיובי לחברות כמו אלביט; "בארה"ב יחזרו מחר להתעסק באינפלציה והריבית | ריאיון
ניצן כהן |  4
איתי ליפקוביץ' מנכל הורייזן שוקי הון (צילום ניאו מדיה)
הרבה לחץ היה בסוף השבוע בישראל ובכלל בעולם החופשי ונראה שדווקא העובדה כי המערכות של חיל האוויר והקואליצייה שמובילה ארה"ב בהגנה על ישראל עשו את שלהם. איתי ליפקוביץ', מנה"ל בית ההשקעות הורייזן אומר הבוקר שההצלחה הזו היא איתות חיובי לחברות כמו אלביט מערכות ולוקהיד מרטין.
"הבורסה המקומית הציגה מפלס לחץ בימים האחרונים והתחזקות של הדולר לעומת השקל. העובדה שאף טיל לא עבר את מערכות ההגנה בישראל, בין היתר בזכות מעורבות של מדינות העולם, מעודד מאוד. העובדה שביידן מגביל את ישראל מלהגיב, יכול להשפיע לחיוב בטווח הקרוב על השווקים" אומר ליפקוביץ.
 
"נראה כי בארה"ב יחזרו להתעניין באינפלציה ובציפיות להורדות ריבית, אחרי שהמדדים ירדו ביום שישי האחרון בציפייה למתקפה. כל זה תלוי בהאם תהיה תגובה ישראלית כלשהי ומה יהיה היקפה. השווקים מעריכים שלא תהיה תגובה ישראלית משמעותית, עקב הלחצים המשמעותיים מארה"ב.
"ההצלחה בהגנה על מדינת ישראל ובמערכות הגנה ישראליות, הן סימן חיובי לטכנולוגיות הישראליות ויגבירו את היוקרה של חברות כמו אלביט מערכות. העולם המערבי יחשוב היטב לאור מה שהוא ראה בישראל, כיצד הוא מגן על עצמו ומפני מלט"ים של תקיפה ומדינות אירופה יגדילו עוד את תקציבי הביטחון. למשל גרמניה מגדילה מאוד את תקציב הביטחון לאור היקף האיומים העולה.
"חברות כמו לוקהיד מרטין (סימול LMT) היא כזו שיכולה לזכות בהזדמנות חדשות וביקושים, לאור ההתפתחויות. חברה נוספת כמו Drone Shield", מוסיף ליפקוביץ'.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מני מני מני
    אודי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל בתיפארתו. תחילת מילחמה ומה שמעניין אותו זה העסקים באלביט. זה השמאל חברים אוהבי כסף לא ישבעו כסף
    סגור
  • 2.
    למה אלביט
    הפרסי 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רוב מערכות ההגנה שהשתפו הינם מתוצרת רפאל ותע"א לא אלביט.
    סגור
  • 1.
    ההצלחות הן של חיל האוויר. הטבח והכשלונות של ביבי.
    כאלו אתם 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אם ההצלחות נשארות בצה״ל אז גם הטבח והמחדלים.
    סגור
  • דאגה
    שכל 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שכל אין דאגות. שיבוסם לך
    סגור