השוק

רמי לוי במהלך מדהים: החברה שרכש כבר שווה 100 מיליון שקל

חברת הרחפנים בה הוא מחזיק 33% מכלל המניות, "קנדו דרונס", היייתה שווה 51 מיליון שקל כשרכש 33% ממנה, כעת אותה החברה בהליך לגיוס נוסף בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אבל לפי שווי חברה של כ-100 מיליון שקל, כאמור כפול מהרגע בו נקנתה
מערכת ice | 
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
לרמי לוי יש את כל הסיבות לחייך עם הצלחה של ממש בהימור שלקח. חברת הרחפנים בה הוא מחזיק 33% מכלל המניות, "קנדו דרונס", כבר הספיקה להכפיל את השווי שלה מאז שרכש אותה איש העסקים לפני שנה וחצי והפך לבעל השליטה העיקרי.
בזמנו, הוא רכש אותה ללפי שווי שוק של 51 מיליון שקלים. ב-ynet ו"ממון" פורסם כי כעת אותה החברה בהליך לגיוס נוסף בהיקף של כ-18 מיליון שקל, אבל לפי שווי חברה של כ-100 מיליון שקל, כאמור כפול מהרגע בו נקנתה.
 
תא"ל במיל' יואלי אור, לשעבר מפקד חטיבת החרמון, תא"ל במיל' אלון קלוס, לשעבר קצין תותחנים ראשי וסא"ל במיל' משה קיפניס, ממפתחי כיפת ברזל היו מי שהקימו אותה ב-2019. החברה הוקמה כדי לענות על מטרות של משלוחים ואבטחה על ידי רחפנים ויש בה 50 עובדים בסך הכל.
אגב, לוי הוא לא הקמעונאי הראשון או היחיד שעשה את דריסת הרגל שלו בתחום הרחפנים למשלוחיים, כאשר איתן יוחננוף, בעלי רשת המזון יוחננוף, גם כן רכש לפני כשנתיים 51% ממניות חברת הרחפנים "דאון ווינד" ב-14.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה