השוק

סנאפצ'ט מנפצת את התחזיות: הכנסות בשווי 1.19 מיליארד דולר

סנאפצ'ט בעלייה: הרשת החברתית, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון בו היא ממשיכה להציג עלייה בהכנסות. בעקבות הנתונים המעודדים מניית החברה מזנקת במסחר בבורסה
מערכת ice | 
סנאפצ'ט (צילום Thought Catalog / Pexels)
הרשת החברתית סנאפצ'ט, דיווחה שלשום (חמישי) על תוצאותיה הכספיות ברבעון הראשון של השנה. החברה, ניפצה את הערכות האנליסטים עם צמיחה משמעותית בהכנסות אשר עלו ב-21%. בתקופה המקבילה, ההכנסות של החברה עמדו על 989 מיליון דולר וכעת הן עומדות על 1.19 מיליארד דולר. בעקבות הנתונים המעודדים המניית החברה, זינקה ב-23%. 
הרשת החברתית שפופולארית בעיקר בארה"ב עבדה רבות על מנת לבנות את המודל העסקי שלה שכלל שילוב מאסיבי של פרסומות באפליקציה. כעת, נראה שכל זה היה משתלם. גורמים בחברה טענו שהצמיחה שהחברה חווה נובעת בעיקר מההצלחה של שילוב התוכן הממומן באפליקציה.
 
במסגרת שיחה עם משקיעים, סמכ"ל הכספים של החברה דרק אנדרסן, התייחס לנתונים המעודדים ואמר כי: "אני חושב שבאופן רחב יותר, ראינו סביבת מותג חזקה הרבה יותר, שהתרחשה בכל האזורים שלנו ברבעון הראשון".
סנאפצ'ט כבר מתסכלת על הרבעון הבא בו היא צופה לעלייה נוספת בהכנסות כשהן יעמדו בין 1.23 מיליארד דולר ל-1.26 מיליארד דולר. כמו כן, החברה דיווחה על עלייה של 10% במספר המשתמשים הפעילים באפליקציה, אשר עומד נכון להיום על 422 מיליון משתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה