השוק

מנכ"ל פרמאונט מתפטר - ברקע השמועות על מיזוג עם סקיידאנס

לאחר שמועות מרובות על פיטורים אפשריים, בוב באקיש הודיע על עזיבת תפקידו. החברה מנהלת משא ומתן עם סקיידאנס מדיה בקשר לאיחוד עתידי. מי צפוי למלא את מקומו של המנהל היוצא? 
מערכת ice | 
פרמאונט פלוס (צילום יחצ)
בוב באקיש, מנכ"ל פרמאונט, התפטר, כך הודיעה החברה אתמול (שני) בהודעה לתקשורת. הפרישה של באקיש מגיעה על רקע ימים סוערים בחברה ושמועות על פיטוריו האפשריים ומיזוג אפשרי. החברה מנסה להסתגל לאקלים המשתנה ברקע עלייתן של חברות הסטרימינג ושינוי שוק הטלוויזיה המסורתי. 
את באקיש יחליפו שלושה מנהלי מחלקות מרשתות שונות העובדות תחת פרמאונט: ג'ורג' צ'יקס מנכ"ל ונשיא רשת CBC, כריס מקרתי מנכ"ל ונשיא שואוטיים ו-MTV ובריאן רובינס, מנכ"ל ונשיא סרטי פרמאונט וניקולודיאון. ההודעה שוחררה בצמוד לפרסום דוח ההכנסות האחרון של החברה. 
 
השמועות על עזיבתו של באקיש החלו לזרום כבר ביום שישי האחרון, כאשר ברקע עומדת עסקת המיזוג עם חברת סקיידאנס. על פי הדיווחים, באקיש התנגד למיזוג. מקורות מקורבים לעסקה טוענים כי באקיש איבד את אמונה של שרי ראדסטון, בעלת השליטה בפרמאונט, כך פורסם בוול סטריט ג'ורנל. 
 
המיזוג עם חברת סקיידאנס נמצא כרגע בשלבים קריטיים של המשא ומתן. מקורות דיווח לרשת CNBC כי חברת סקיידאנס הגישה לפרמאונט את הצעה הטובה ביותר והאחרונה שהיא מוכנה להציע. כעת מחכה החברה לתשובה מהוועדה המיוחדת. על הפרק היא האפשרות לקיים הצבעה של "רוב מתוך המיעוט". 
הצבעה זו באספת בעלי המניות תאפשר לבעלי המניות המתנגדים לעסקה להצביע ולשנות את תוואי העסקה המונחת כעת על השולחן. הצבעה שכזו תערער עוד יותר את הסטוס קוו בחברה. מאזן זה הופר כבר, כך דווח ברשת CNBC בעקבות ההחלטה להחליף את באקיש בוועדה של נשיאים ולא במנכ"ל בודד חדש. 
 
בשנה האחרונה נתקלה חברת פרמאונט בקשיים, בין היתר בשל ירידת הצפייה המסורתית בטלוויזיה והמעבר לשירותי סטרימינג שונים. חברת פרמאונט מציעה את השירות "פרמאונט +", שבאקיש דחף וקידם. על-פי דיווחי החברה, בחודשים האחרונים התווספו 3.7 מיליון משתמשים חדשים לשירות הסטרימינג של החברה. גם שידורי הסופרבול סייעו לחברה. על פי הדיווחים הכנסותיה של החברה מפרסומות עלו בעקבות שידורי המשחק.
למרות זאת המניה של החברה המשיכה לרדת בשנים האחרונות. על-פי דיווחים בניו-יורק טיימס, משקיעים מיעטו להשקיע בחברה שנקשרה לעסקי הטלוויזיה המסורתית. מחיר המניה המשיך לצנוח כאשר מנויים רבים ביטלו את השתתפותם בחבילות הכבלים שמציעה פרמאונט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה