השוק

חברת הפינטק העולמית: "מאז ה-7 באוקטובר התגייסנו למען ישראל"

קרוס ריבר מפרסמת כי תרמה מעל מיליון דולר לארגוני סיוע בארץ. בנוסף, בעקבות מתקפת הפתע של חמאס, שלחה מאות טונות של ציוד רפואי. החברה ממשיכה לעמוד לצד ישראל: "מקדישים את הזמן, האנרגיה והמשאבים שלנו"
מערכת ice | 
סיוע כלכלי (צילום shutterstock, פלאש 90/ אדי ישראל)
חברת קרוס ריבר ממשיכה לתמוך בישראל. חלוצת הפינטק פרסמה בהודעה לתקשורת היום (רביעי) כי על פי דוחותיה לשנת 2023 התגייסה החברה בתרומה של מאות טונות של ציוד רפואי לישראל. בנוסף, עזרה החברה בגיוס של למעלה ממיליון דולר עבור ארגוני סיוע בישראל. 
חברת קרוס ריבר היא חברת פינטק העוסקת במתן תשתית טכנולוגית עבור עסקים שונים. החברה מציעה פתרונות רחבים של תשלומים, כרטיסי אשראי והלוואות לעסקים וצרכנים. החברה תרמה בעבר לישראל בדרכים שונות. לפני שנתיים העניקה החברה מלגות בסך 50 אלף דולר לסטודנטיות בישראל ולפני כשנה תרמה 150 אלף דולר נוספים עבור מלגות
 
החברה פרסמה את דוח האחריות החברתית שלה. החברה פרסמה כי תרמה יותר מ-150,000 דולר כחלק מתוכנית מיוחדת בה כל תרומה של עובד בחברה הוכפלה על ידי החברה עצמה. החברה פתחה את הדוח בהצהרה בלתי מתפשרת על תמיכתה בישראל. "מאז ההתקפות על ישראל ב-7 באוקטובר, משפחת קרוס ריבר משני צידי האוקיינוס  התגייסה והקדישה את הזמן, האנרגיה והמשאבים שלה למען ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה