השוק

אפסלון מעדכנת על רווח נקי: היקף המכירות זינק ל-2.73 מיליון דולר

החברה העוסקת באספקת כלים טכנולוגיים לחנויות באתר אמזון מעדכנת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2024. עלות המכר הסתכמה ל-770 אלף דולר. הדוח מתפרסם על רקע שורת צעדי התייעלות ניהולית ותפעולית. המנכ"ל אריאל דור: "ממשיכים בהגדלת הפורטפוליו, ובוחנים מספר עסקאות למיזוג ורכישה של חברות במצוקה"
מערכת ice | 
אריאל דור (צילום יחצ, shutterstock)
חברת אפסלון ברנדס, העוסקת באספקת כלים טכנולוגיים לחנויות באתר אמזון, מעדכנת הבוקר (ראשון) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024. במכתב שפרסם המנכ"ל אריאל דור, ציין כי המכירות ברבעון הראשון לשנת 2024, הסתכמו לסך של כ- 2.73 מיליון דולר. 
עלות המכר ברבעון הראשון לשנת 2024, הסתכמה ב-770 אלפי דולר. הרווח הגולמי ברבעון הראשון לשנת 2024, הסתכם לסך של כ-1.95 מיליון דולר (שיעור של כ-71% מהמכירות). הרווח הנקי ברבעון הראשון לשנת 2024 הסתכם לסך של כ-150 אלף דולר. 
 
הוצאות שיווק, הפצה, פרסום, פיתוח, הנהלה וכלליות וכן מימון ברבעון הראשון לשנת 2024, הסתכמו לסך של כ-1.8 מיליון דולר. "תוצאות אלו מגיעות על רקע מהלכים שביצענו בצד הניהולי והתפעולי על מנת לעמוד ביעדים שהצבנו בשנת 2023 ו-2024 להמשך הנזלת מלאי עודף לטובת הגדלת תזרים המזומנים, להמשך התייעלות בהוצאות המטה ולהתנעת תשתית מחקר ופיתוח לצורך השקת מוצרים חדשים במטרה להביא לגידול אורגני", ציין דור. 
"אני רואה לנכון להזכיר כי מכירות החברה הינן עונתיות והרבעון המשמעותי ביותר של החברה הינו הרבעון הרביעי בהיבטי הכנסות ורווח. אפסלון ממתגת ומוכרת מאות מוצרים במגוון רחב של מרקטפלייסים (זירת מכירה וקנייה) כגון אמזון וולמארט, מוצרי צריכה ללקוחות קצה (בעיקר בארה"ב). מוצרינו נמכרים תחת מותגים פרטיים בלעדיים שנרכשו במהלך השנים 2020 ו-2021".
 
"אנו ממשיכים בהגדלת פורטפוליו המוצרים שלנו ואני מצפה, בהתאם ליעדים והאסטרטגיה העסקית שלנו, כי במהלך החודשים יולי ואוגוסט 2024, נוסיף ונשיק מוצרים חדשים, בעיקר בקטגוריית בית גינה ומטבח", הוסיף דור. "כמו כן, אנו בוחנים מספר עסקאות למיזוג ורכישה של חברות במצוקה (אגריגטורים ממונפים אשר לא מסוגלים לשרת את החוב ומציעים את פורטפוליו המותגים שלהם למכירה, לעיתים במסגרת פשיטת רגל) במכפילי רווח נמוכים ואטרקטיביים".
דוד הוסיף כי הוא סבור שזוהי העת הנכונה לאתר הזדמנויות, לשלב עסקים חדשים בפלטפורמה, להשביח אותם ולהביא לצמיחה. אפסלון נפטרה ממרבית עודפי המלאי שהיו בבעלותה, והיא בעלת תשתית תפעולית ייחודית בעולמות האי-קומרס של אמזון. החברה מיישמת ומטמיעה תהליכי עבודה ואוטומציות בכל המחלקות וכן שימוש בכלי אינטליגנציה מלאכותית באופן שוטף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה