השוק

מאיר שמיר יחלק דיווידנד: מניף שירותים פיננסים שוברת שיאים

חברת מניף שירותים פיננסיים, חברת המימון של איש העסקים מאיר שמיר, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2024, מהם עולה כי החברה רשמה את הרווח הנקי הגדול ביותר בתולדותיה ברבעון אחד. בנוסף, תחלק החברה דיבידנד של 8 מיליון שקל
מערכת ice | 
מאיר שמיר (צילום פלאש 90)
חברת מניף שירותים פיננסיים, חברת המימון של איש העסקים מאיר שמיר, שפועלת בתחום האשראי החוץ בנקאי ליזמים בתחום הנדל"ן ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, פרסמה היום (שלישי) את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2024.
מהדוח עולה, כי הרווח הרבעוני הנקי הסתכם בכ-34.8 מיליון שקל עם תשואה דו-ספרתית בשיעור של 32% על ההון, במונחים שנתיים. במהלך הרבעון גדל תיק האשראי של הלקוחות בסך של כ-263 מיליון שקל שמסתכם בסך כולל כ-3.020 מיליארד שקל נכון ליום 31 במרץ 2024. החברה אישרה חלוקת דיבידנד בסך של 8 מיליון שקל. 
 
תוצאות רבעון הראשון של שנת 2024: גידול בהכנסות החברה – ברבעון הראשון של שנת 2024 ההכנסות מניף צמחו ועמדו על סך של כ-98 מיליון, גידול בשיעור של כ-36% בהשוואה לרבעון המקביל של שנת 2023. 
ברבעון הראשון של שנת 2024 חל גידול ברווח הפיננסי, של מניף שהסתכם בסך של כ-36 שקל מיליון לעומת סך של כ-29.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. התשואה על ההון העצמי של מניף על פי הרווח הפיננסי* ברבעון הראשון של שנת 2024, עמדה על שיעור של כ-32% במונחים שנתיים.
תיק הלקוחות של מניף – נכון ליום 31 במרץ 2024, חל גידול של כ-263 מיליון שקל ברבעון בתיק הלקוחות שהסתכם לסך של כ-3,020 מיליארד שקל, לעומת סך של כ-2,757 מיליארד שקל ביום 31 בדצמבר 2023 ולעומת סך של 2,315 מיליארד שקל, תקופה המקבילה אשתקד. נכון לתום הרבעון הנוכחי, מניף מממנת 168 פרויקטים ל-127 לקוחות (כולל התחייבויות חתומות של לקוחות). 
אירועים לאחר תקופת הדוח - בישיבתו מיום 6 במאי 2024, החליט דירקטוריון החברה לאשר חלוקת דיבידנד של 8 מיליון שקל לבעלי המניות  (כ-0.132 שקל למניה). רווח פיננסי משמעו רווח נקי בנטרול הוצאות חשבונאיות לא פיננסיות הכוללות הפרשה כללית להפסדי אשראי והוצאות הוניות בגין מניות וכתבי אופציה לנושאי משרה ועובדי החברה.
מאור דואק, מנכ"ל מניף - שירותים פיננסיים: "במהלך הרבעון הראשון גדל תיק אשראי הלקוחות של החברה בסך של 263 מיליון שקל וחצה לראשונה את רף ה-3 מיליארד שקל, כאשר החברה מציגה רווח שיא רבעוני נקי. רווח זה הושג על אף ביצוע הפרשה ספציפית בהיקף של כ-5.0 מיליון שקל, במהלך הרבעון. התוצאות הטובות שמדברות בעד עצמן, מבטאות את ניסיונה הרב ויכולתה של החברה, להגיב ולהתאים את עצמה ואת פעילותה העסקית בהתאם למצבים המשתנים בשוק". 
דואק המשיך: "במהלך הרבעון, מניף ידעה לזהות הזדמנויות איכותיות להגדלת תיק אשראי לקוחות החברה וליהנות מאמון רב מצד הגופים הפיננסיים המלווים, שתומכים בכל צרכי האשראי הנדרשים לחברה, כדי להבטיח את המשך הצמיחה והגידול בפעילותה, בקצב שתואם לרמת הסיכון הקיימת בשוק". 
דואק סיכם: "לאחר תקופת הדוח, אישרנו חלוקת דיבידנד ראשון בשנת 2024, שמביא לידי ביטוי איזון ראוי בין הצורך בהמשך נקיטת מדיניות זהירה שלוקחת בחשבון את הסיכונים החדשים לאחר פרוץ המלחמה, לבין המשך פעילות מוטת צמיחה והצפת ערך לבעלי המניות לאורך זמן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה