השוק

נו ניים סקיוריטי עושה אקזיט: מי החברה שתשבור את השוק?

ענקית הטכנולוגיה אקמאי תרכוש את הסטארט-אפ הישראלי העוסק באבטחת ממשקי API. המו"מ בין שתי החברות פורסם כבר במהלך חודש שעבר, והוא צפוי להניב 20 מיליון דולר לחברה הרוכשת. החברה הוקמה ב-2020 על ידי עוז גולן ושי לוי
מערכת ice | 
סייבר-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
חברת אקמאי (Akamai) האמריקנית הודיעה הבוקר (שלישי) באופן רשמי על רכישת הסטארט-אפ הישראלי נו ניים סקיוריטי (Noname Security), העוסק באבטחת ממשקי תוכנה (API) תמורת 450 מיליון דולר. החברה הוקמה ב-2020 על ידי עוז גולן, המשמש מנכ"ל שלה, וכן על ידי שי לוי ששימש סמנכ"ל הטכנולוגיות ופרש.
אקמאי נסחרת לפי שווי של 15.5 מיליארד דולר, ורכשה כבר לפני כשנה בכ-86 מיליון דולר את הסטארט-אפ הישראלי Neosec, שעסק גם הוא בעולם ההגנה על API. על בסיס רכישה זו מרכז הפיתוח של אקמאי בישראל בנה פעילות גדולה בתחום ההגנה על ממשקי API, שהרכישה של נו ניים תשתלב בו.
 
המשא ומתן בין שתי החברות פורסם לראשונה בחודש שעבר באתר טק קראנץ'. אקמאי מדווחת כי עסקת הרכישה תוסיף לשורת ההכנסות שלה 20 מיליון דולר השנה. לפי דה מרקר, ממשקי API מאפשרים למערכות מחשב לדבר אחת עם השנייה ולמשוך מידע זו מזו. כך לדוגמה, אתר הזמנת מלונות כמו בוקינג מטמיע ממשקי API של ספקי תיירות שונים כדי לדעת את הזמינות של חדרים אצלם בכל רגע נתון.
באופן זהה, בוקינג יכולה לספק עבור אתרים חיצוניים, כמו למשל חברות השכרת רכב, להטמיע את הממשק שלה כדי לאפשר בדיקה של זמינות חדרי מלון בלי לגשת ישירות אל האפליקציה שלה. במספר מקרים מתוקשרים התגלו פרצות בממשקי API שהובילו לדליפת מאגרי מידע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה