השוק

סימילרווב ברבעון שיא: ההכנסות צמחו ב-12%, מספר הלקוחות זינק

סימילרווב מכריזה על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2024, ומציגה האצה בצמיחה בהכנסות, גידול במספר הלקוחות, ורבעון שיא ביצירת תזרים מזומנים
מערכת ice | 
Similarweb (צילום מערכת אייס)
סימילרווב, שפיתחה פלטפורמה למדידה וחיזוי של העולם הדיגיטלי ונסחרת תחת הסימול SMWB, מכריזה היום (רביעי) על תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2024, ומציגה האצה בצמיחה בהכנסות, גידול במספר הלקוחות, ורבעון שיא ביצירת תזרים מזומנים.
החברה מכריזה כי ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2024 צמחו ב-12% ל-59.0 מיליון דולר, זאת בהשוואה ל-52.8 מליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2023. ומדווחת על תזרים חיובי של 9.7 מיליון דולר לרבעון הראשון.
 
בנוסף, מדווחת החברה על רווחיות תפעולית מתואמת בגובה 5% מההכנסות לרבעון, בהשוואה  להפסד תפעולי מתואם בגובה 14% מההכנסות לאותו רבעון אשתקד. כמו כן, החברה מדווחת על שיפור של 19 נקודות האחוז בשיעור הרווח התפעולי המתואם מסך ההכנסות לרבעון הראשון של 2024 בהשוואה לשיעור זה לרבעון הראשון אשתקד.
כמו כן, בהתאמה, החברה הציגה תזרים מזומנים חופשי חיובי של 9.7 מיליון דולר לרבעון הראשון של 2024, לעומת תזרים מזומנים חופשי שלילי של -0.6 מיליון דולר ברבעון הראשון אשתקד. החברה הציגה רווח מתואם של 4 סנט למניה לרבעון הראשון של שנת 2024, לעומת הפסד מתואם של 9 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. 

תחזיות עבור הרבעון השני של 2024: החברה צופה הכנסות כוללות בטווח של 60.0 מיליון דולר עד 60.5 מיליון דולר, וצופה רווח תפעולי מתואם בטווח של בין 1.5 מיליון דולר ל- 2.0 מיליון דולר.
״הביקוש לפתרונות שלנו מלקוחות שמעריכים את הדטא הדיגיטלי של סימילרווב ומשתמשים בו כדי לקבל החלטות עסקיות קריטיות תמך בצמיחה של 16% במספר הלקוחות וצמיחה 12% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד״ אמר אור עופר, מנכ״ל ומייסד סימילרווב.
עוד הוסיף ואמר: "בתקופה זו הצגנו מומנטום חיובי בשורה התחתונה, עם רבעון שלישי ברציפות של רווח תפעולי מתואם ורבעון שני ברציפות של תזרים מזומנים מתואם חיובי. הרכישה של Admetricks וההשקה של SAM, מודולת תמיכה במכירות שלנו המשלבת את הדטא של סימילרווב עם בינה מלאכותית, מדגימות את ההשקעה המתמשכת שלנו בהרחבת הדטא הדיגיטלי הייחודי של סימילרווב וסל הפתרונות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה