השוק

חברת הפינטק הישראלית גייסה 10 מיליון דולר: "תכנון אופטימלי"

פאנאקס גייסה 10 מיליון דולר בהובלת קרן Team8 ובהשתתפות TLV Partners. מדובר בגיוס שני של החברה, כאשר לפניו גייסה החברה 5 מיליון דולר בסיבוב סיד ב-2022 בהובלת קרן TLV Partners ומשקיעים נוספים. החברה שהוקמה ב-2022 מפתחת פלטפורמה לצוות כספים, לניהול נזילות וגזברות 
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
חברת פאנאקס, גייסה 10 מיליון דולר בהובלת קרן Team8 ובהשתתפות TLV Partners. מדובר בגיוס שני של החברה, כאשר לפניו גייסה החברה 5 מיליון דולר בסיבוב סיד ב-2022 בהובלת קרן TLV Partners ומשקיעים נוספים. פאנאקס מפתחת פלטפורמה לצוות כספים, לניהול נזילות וגזברות והוקמה ב-2022.
לפי הדיווח בכלכליסט, מייסדי פאנאקס הם המנכ"לית נעם מילס, סייפת אולימפית לשעבר שייצגה את ישראל בין היתר באולימפיאדת בייג'ינג ב-2008, סמנכ"ל הטכנולוגיות ספי איצקוביץ וסמנכ"ל הניהול העסקי ניב יער. החברה מעסיקה 20 עובדים, רובם במשרד בתל אביב, ומשרד חדש ייפתח בקיץ בניו יורק.
 
לפי החברה, היא "מספקת תמונת מצב מקיפה לפוזיציות המזומנים, הכוללת תובנות קריטיות בזמן אמת" של חברות. "הפלטפורמה מאפשרת שליטה מלאה בתזרים המזומנים גם בחברות מורכבות, ומאפשרת תכנון של הנזילות בצורה אופטימלית לשיפור תשואה על השקעות וחיסכון בריבית על מינוף".
עם לקוחות פאנאקס ניתן למנות את ארטליסט, אלמנטור, אודיטי ולייטריקס. "בתפקידים הקודמים שלנו, לא יכולנו להתעלם מהקשיים של צוותי הכספים בחברות עם פעילות גזברות וניהול הון מורכבת", אמרה מילס, "ככל שהמורכבות גדלה, ניהול ונראות תזרים המזומנים נפגעים, הנתונים מיושנים או שגויים וקשה לשלוט במידע. הצוותים מתקשים לתמרן בין בעיות תזרים מזומנים והקצאת נזילות לא אופטימלית. זו הסיבה שיצרנו את פאנאקס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה