השוק

עלייה ברווחים וביסוס בצפון אפריקה: סאפיינס הישראלית ברבעון ענק

החברה מפרסמת את הדוח הראשון לשנת 2024. עלייה של 7.6% בהכנסות החברה. הרווח הנקי לבעלי המניות עלה ביותר מ-18 אחוז. האם היא תאשש את ההערכות לשנה הבאה?
מערכת ice |  1
רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס (צילום יוסי אלוני, יחצ)
חברת סאפיינס ממשיכה לדווח על תוצאות חיוביות ומפרסמת דו"ח רבעוני ראשון לשנת 2024. החברה, שנסחרת בנאסד"ק ובתל-אביב וחברה בקבוצת פורמולה מערכות, פרסמה את דוח ההכנסות שמתאר גם את המשך התבססות החברה בצפון אפריקה. פרסום הדוחות מתרחש על רקע הפרסום של סוכנות הידיעות רויטרס בחודש שעבר המתאר אפשרות למכירת החברה
החברה פרסמה בהודעה לתקשורת כי הכנסות החברה (Non-GAAP) ברבעון האחרון צמחו בכ-7.6% והגיעו עד לכ-134 מיליון דולר. הרווח הנקי המתואם לבעלי המניות עלה ביותר מ-18 אחוז לכ-20 מיליון דולר. החברה ממשיכה להראות תוצאות חיוביות גם בצפון אפריקה, שם עלה הרווח ב-9.5% לכ-55 מיליון דולר.
 
בנוסף, אשררה החברה את התחזית הצפויה ל-2024 ופרסמה כי היא צופה צמיחה בהכנסות בטווח שבין 550 ל555 מיליון דולר. זאת לצד הערכות של רווחיות תפעולית (Non-GAAP) בטווח שבין 18.1% ל-18.5%. 
מנכ"ל החברה ייחס יתרון משמעותי בשיתוף הפעולה של החברה עם ענקית הטכנולוגיה מיקרוסופט, שנמשך גם השנה. לדבריו, מדובר בשותפות ייחודית בעולם הביטוח שמאפשר לחברה יתרון מול המתחרות בתחום. גם חברת סאפיינס מצטרפת לחברות השונות המקדמות פתרונות בינה מלאכותית במרץ. השותפות עם מיקרוסופט, מאפשרת, לדברי נשיא ומנכ"ל החברה, מאפשרת המשך פיתוח פתרונות המשתמשים בבינה מלאכותית גנרטיבית במוצרי החברה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משקרים לעובדים שלא עמדו בתחזיות כדי לא לתת בונוסים
    דנה 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיזה צפון אפריקה??? צפון אמריקה אולי
    סגור