השוק

תרומות מחשבים, הזמנות אונליין ותפעול של זום: המשק למען הקשישים

אמדוקס, מקס ועמותת תפוח מתגייסות לטובת סיוע לאוכלוסיית גיל הזהב אשר מתקשה לעשות את המעבר לתקשורת דיגיטלית, ומציעות מגוון שירותים באמצעות מתנדבים לגישור על הפער 
רועי בהריר-פרל | 
הטבות בתקופה הקורונה (צילום freepik)
מגפת הקורונה הפכה את החיים של כולם לפחות נוחים ולהרבה יותר לחוצים וחנוקים, אבל בקרב אוכלוסיות מסוימות - לרבות זו של גיל הזהב - מדובר בהתמודדות קשה במיוחד. מעבר לצורך לשמור על אוכלוסייה זו מפני הסכנות של הווירוס עצמו, חשוב לדאוג לצרכיה השוטפים בתקופה הלא פשוטה הזאת, ובפרט כשהרוב עושים את המעבר לאונליין. הנה כמה מהיוזמות המשמעותיות שצצו לאחרונה: 
אמדוקס תורמת מחשבים ומסייעת באיתור צרכי קשישים
בעקבות המשבר, אלפי קשישים בודדים בישראל מרותקים לביתם, וזקוקים לאוזן קשבת ולעזרה ברכישת מזון, תרופות ומענה טכנולוגי. באמדוקס הוקם מיזם "כאן בשבילכם", המבוסס על פנייה טלפונית של מתנדבים לקשישים בניסיון להבין את צרכיהם. בעזרת המידע שמתקבל, המתנדבים מפנים את הבקשה לארגון הרלוונטי ומוגש לקשישים סיוע בתחום הרלוונטי. בנוסף, אמדוקס ישראל תורמת מחשבים ומסכות פנים לקשישים, כמו גם את יתרות המזון מהמטבחונים של החברה.
ניצן רייך, עובד אמדוקס ישראל ומוביל חברתי בקבוצה, הקים מיזם חברתי-קהילתי בשם "כאן בשבילכם" בשיתוף עם עמותות "סיוע", חניכי פנימיית שטיינברג ואמדוקס עצמה. 
המשרד לשוויון חברתי מסייע במרחב הדיגיטלי 
עמותת תפוח בשיתוף עם המשרד לשוויון חברתי הקימה מיזם תחת הכותרת "מתחברים", שייעודו הוא מתן עזרה לאנשים, בעיקר קשישים, שמתקשים בתפעול אתרים, במילוי מקוון של טפסים, בהזמנות מזון אונליין, בשימוש באפליקציה "זום" ההכרחית לימינו ועוד. 
כדי לקבל סיוע, כל מה שצריך לעשות זה לשלוח הודעה (בוואטסאפ או בסמס) למענה אוטומטי ולהמתין למתנדב שיגיש עזרה במהרה. 
השירותים ניתנים במיזם: פעול שיחות וידאו בוואטסאפ לרבות סנכרון בין המחשב והטלפון לשימוש ב- whatsapp web, המקל על כתיבת הודעות באמצעות המקלדת; תפעול אפליקציית Zoom – נחוץ בעיקר לקראת סדר הפסח המתקרב ורצונם של רבים להתחבר למשפחתם ולקיימו דיגיטלית; סיוע בביצוע הזמנות און ליין מרשתות השיווק והפארם; סיוע בחיבור ללמידה המקוונת מרחוק של משרד החינוך; סיוע במילוי טפסים לביטוח לאומי, רישום לקבלת חל"ת ועוד; רישום וכניסה לאתרים שונים; יצירת חשבון אימייל.
מקס מכפילה תרומות 
בימים אלה כרטיס האשראי "מקס" מציע ללקוחות לתרום כסף לטובת חבילות סיוע לאוכלוסיות נזקקות שנפגעו מהמצב, אשר מכילו בעיקר מזון וציוד היגייני עבור קשישים. כל סכום שיתקבל בסופו של דבר יוכפל על ידי החברה (בשיתוף עם עמותת "לתת"). בנוסף, תורמת החברה לעמותת יד שרה ולפרויקט "ושמרת" לטובת רכישה של מכונות הנשמה וציוד רפואי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה