השוק

עוד תחרות לוולט: האפליקציה שעל כל הזמנה מלקוח תוציא משלוח לנזקקים

תרומת המזון תזכה את העסקים בחשיפה מוגברת ב-TAKE, שתפעל בקרוב בתל אביב אחרי פיילוט מוצלח בנתניה. בחברה יצטרכו לייצר יתרון עבור המסעדות מולן יעבדו, שמתלוננות על העמלות הגבוהות מצד המתחרות 
איתי פת-יה |  2
TAKE טייק משלוחים (צילום פייסבוק)
תחום משלוחי המזון נהנה בתקופה האחרונה מביקושים מוגברים וכעת עולה על הגל שחקן חדש ומקומי – אפליקציה בשם TAKE, שבבעלות איש העסקים גיל בן משה. בשונה ממתחרותיה של טייק, לצד פעילות המשלוחים לצרכן הקצה, שמטרתה כמובן להשיא רווחים, מקיימים בחברה גם פעילות ללא מטרות רווח למען החברה, ובמסגרת זאת מקשרים בין מסעדות שמעוניינות להיפטר מעודפי מזון לבין נזקקים.
לפי הנתונים שמציגים בחברה, מדי שנה נזרק בישראל מזון טרי וראוי למאכל במשקל 840 אלף טון, שיכולים לספק את צרכיהם של 5 מיליון איש. כנגד כל הזמנה 'רגילה' דרך האפליקציה, בטייק מתחייבים להוציא משלוח של מנות עודפות לנזקקים. כשבעסק מצטברת כמות מספיקה של מזון עודף כדי להוציא משלוח שכזה, בעל העסק קורא לשליחים של טייק שיעבירו את המנות לפעילים חברתיים – ודרך אלה לנזקקים.
עסק שירבה להוציא משלוחים שכאלה לנזקקים יזכה לדירוג גבוה יותר באפליקציה, וכך יגדיל את החשיפה שלו למשתמשיה. על כן מקווים בטייק שבתי העסק ימנפו את הפעילות החברתית לטובת הפעילות העסקית שלהם.
קראו עוד ב-ice
ובחזרה למשלוחים הרגילים – טייק פעילה כבר בנתניה, שם החלה בפיילוט בחודש אפריל, ובתום 3 שבועות צברה יותר מ-10 אלף משתמשים, התחברה ל-70 בתי עסק והוציאה 3,000 משלוחים לנזקקים. כעת היא נמצאת במהלך סבב גיוס נוסף, לקראת כניסתה לפעילות בתל אביב – שם תחכה לה תחרות קשה מצד וולט, תן ביס ומשלוחה. כדי להתעלות על אלה, בטייק יצטרכו להציע ללקוחות, ואולי חשוב מכך, לבתי העסק יתרון על פני האחרות – שעיקר החיכוכים בינן לבין אפליקציות המשלוחים נוגע לעמלות שאלה גובות מהם.
עד שהחברה תשיק את פעילותה בתל אביב, בינתיים באפליקציה שלה ניתן למצוא פרטים על כלל המסעדות בארץ, כך לדברי טייק, כשהכוונה גם לבתי עסק שלא עובדים איתה. לצד זאת ניתן לשמור מקום בעסקים אלה, להזמין אוכל ממי מהן שמפעילה מערך משלוחים משלה, וכן לנווט למסעדה. ככל הנראה בכך מנסים בטייק להעצים את החדירה לשוק ולאסוף כבר בשלב זה כמה יותר משתמשים – כאלה שיעשו בה שימוש לכשתרחיב את הפעילות שלה בתום סבב גיוס הכספים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עלאק חברתי
    רונן 09/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא קונה את העניין החברתי שיתנו עמלה נמוכה מ25 אחוז, שירות שליחים מוצלח ואז הכל יעבוד פיקס עד אז וולט יהיו יותר חזקים מהם
    סגור
  • 1.
    יוזמה מבורכת
    רחל כבודי 05/2020/31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כאשת עסקים ופעילה למען החברה אני מברכת את המיזם המקסים הזה שמחד יתנו פיתרון ותחרות בונה בענף המשלוחים ובנוסף הערך המוסף והכל כך חשוב שהוא חלוקת אוכל לאוכלוסיה חלשה . תבורכו ובהצלחה ????
    סגור