השוק

הושלמה העסקה: מנרב פרוייקטים עוברת לידי ישראל קנדה והאחים נקש

הקורונה רק עיכבה את העסקה שנחתמה עוד בסוף 2019 אבל לא סיכלה אותה, וכעת השליטה בחברת הבנייה תעבור לברק רוזן, אסי טוכמאייר והאחים נקש. הרכישה משקפת למנרב פרוייקטים שווי גבוה מזה בו היא נסחרת
איתי פת-יה | 
אברהם קוזניצקי, ברק רוזן ואסי טוכמאייר (צילום יחצ, יוטיוב/המכון הטכנולוגי חולון)
השליטה בחברת הבנייה מנרב פרוייקטים עוברת לידיהם של האחים נקש ובעלי ישראל-קנדה ברק רוזן ואסי טוכמאייר. מנרב אחזקות, החברה האם של הנרכשת דיווחה הבוקר לבורסה על השלמת המכירה של 67.95% ממניות החברה הבת, בעסקה המשקפת לזו שווי של 575 מיליון שקל – גבוה מהשווי בו היא נסחרת כיום (560 מיליון שקל).
על אף שהעסקה נחתמה עוד בסוף 2019, טוכמאייר ורוזן הקפיאו אותה במרץ כשהם מסבירים אז שמנרב לא מילאה את תנאי ההסכם, זאת בשל מחלוקת שלהם מול הרשות לניירות ערך. כמו כן הוסיפו בזמנו בקנדה ישראל כי "מגפת הקורונה משפיעה באופן מהותי גם על היבטים נוספים הנוגעים להסכם, ושינתה לחלוטין את התשתית העובדתית עליה נשען ההסכם".
 
קראו עוד ב-ice
הרכישה תתבצע על ידי חברה משותפת של קנדה ישראל וא.ר.ראם של האחים נקש, כשלצורך השלמתה הנרכשת מנרב תעמיד להם הלוואה של 70 מיליון שקל. עם השלמת המיזוג, מנרב פרויקטים תהפוך לחברה פרטית בבעלות מלאה של הרוכשת, וסמוך לאחר מכן מניותיה של מנרב פרויקטים תמחקנה מהמסחר בבורסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה