השוק

ההורים יוכלו להמשיך לעבוד: בתי הספר של החופש הגדול יפעלו כסדרם

ראש הממשלה הודיע כי המסגרות החינוכיות ימשכו עד ה-6 באוגוסט, זאת לאחר שרק בשבוע שעבר הוחלט על סגירתם עקב העלייה בתחלואה בקורונה. ההחלטה התקבלה בצל מחאה מצד ארגוני ההורים על חוסר הוודאות
איתי פת-יה | 
בנימין נתניהו (צילום פייסבוק/בנימין נתניהו)
בשורה משמחת להורים: בתי הספר של החופש הגדול ימשיכו לפעול עד ה-6 באוגוסט. כך הודיע הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום ישיבה שקיים עם שר החינוך יואב גלנט, ראש המל"ל מאיר בן שבת, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, וכן פרויקטור הקורונה שזה עתה מונה, מנכ"ל בי"ח איכילוב פרופ' רוני גמזו.
רק לפני שבוע הוחלט על רקע העלייה בתחלואת הקורונה של בתי הספר של החופש הגדול הופסקה על רקע התחלואה בקורונה, אולם כעת ההחלטה נהפכה, מה שצפוי לאפשר להורים להמשיך לעבוד כרגיל.
מוקדם יותר השבוע הסוגיה הייתה אמורה להגיע לכדי הכרעה, אולם הוחלט לדחות זאת לפגישה שהתקיימה היום אם כן. עקב אי הבהירות באשר להמשך הפעלת המסגרות החינוכיות איימו ארגוני ההורים לצאת ולהפגין. "הורי ישראל המומים שממשלת ישראל לא מוצאת את הזמן לדון אם בית ספר של החופש הגדול יתקיים ביום ראשון. האם לא ברור לכולנו שמגיע לנו להתכונן?", אמר יו"ר הנהגת ההורים הארצית, מירום שיף.
עוד התקבלה היום החלטה באשר לפתיחת שנת הלימודים הקרובה. לפי הסיכום אליו הגיעו משרדי החינוך, האוצר והבריאות, ילדי גן בגילאי 3-6 וכן תלמידי כתות א'-ב' לא יצטרכו ללמוד בקפסולות. מכתה ג' והלאה תתקיים למידה בקפסולות של 18 תלמידים, בהן ישב כל ילד בשולחן נפרד. תלמידי כתות ג' יגיעו ללימודים 5 ימים בשבוע, אלה שבכתות ד' יגיעו 4 ימים בשבוע לבית הספר, ומכתה ה' ועד כתה י"ב ילמדו התלמידים לכל הפחות יומיים בשטח בית הספר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה