השוק

יש הסכמה: ועדת הכספים אישרה את הצעת החוק לדחיית התקציב

הוועדה דחתה את מועד אישור התקציב ב-120 יום על בסיס הפשרה של ח"כ האוזר. עכשיו הכדור עובר למליאה, שנדרשת לאשר את המהלך עד חצות – ולא תפוזר הכנסת. אושר תקציב ביניים של 11 מיליארד שקל
אילן שניג | 
ועדת הכספים, הלילה (צילום דוברות הכנסת)
הליכוד וכחול לבן הגיעו למסקנות לתוך הלילה. ועדת הכספים אישרה לקריאה שנייה ושלישית את דחיית התקציב ב-120 יום עד לתאריך 23.12. עכשיו הכדור עובר למליאת הכנסת שתצטרך לאשר את המהלך עד חצות – ולא תפוזר הכנסת. אם התקציב אכן יידחה לסוף דצמבר, המשמעות היא שיהיה מדובר בתקציב ל-2021 ולא ל-2020. במקביל, באותה תקופת הארכה לא ניתן יהיה לאשר מינויי בכירים בשירות הציבורי. יחד עם זאת אושר תקציב ביניים עד אישור התקציב לשנת 2021 בגובה 11 מיליארד שקל לתקציב ההמשכי ל-2020.
אמש הצהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מסכים להצעת הפשרה של ח"כ האוזר לדחיית התקציב. "מתוך אחריות לאומית, החלטתי לקבל את הצעת הפשרה של ח"כ האוזר שמאפשרת הזרמת כסף מיידי לאזרחים ולכלכלה של מדינת ישראל. היא מונעת את הצורך בבחירות".
ח"כ צבי האוזר שיזם את הפשרה לדחיית הצעת אישור צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "שחר של יום חדש. סיימתי עוד יום עבודה - מקווה שהצלחתי לעצור את טירוף הבחירות".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה