השוק

עדיקה סוגרת רבעון ללא המייסד דדי שוורצברג: ההכנסות צמחו בכ-56%

ניתן לייחס את הרווחים של עדיקה לפעילות שלה למסחר המקוון, שהמשיך להיות פעיל גם בימי הסגר. ההכנסות ברבעון הסתכמו לסך של כ-47.4 מיליון שקל, כשהרווח הנקי זינק מהפסד לרווח של 3.9 מיליון שקל
אנגלינה יוסים | 
עדיקה (צילום ויקיפדיה)
עדיקה הגדילה את הרווח הנקי ל-3.9 מיליון שקלים ברבעון הנוכחי, לעומת הרבעון המקביל אשתקד שהסתכם בהפסד 200 אלף שקלים – כך עלה מהדוח לרבעון השני שפרסמה היום (שלישי) חברת עדיקה, מקבוצת GOLF. סך ההכנסות ברבעון גדלו בכ-56% והסתכמו לסך של כ-47.4 מיליון שקל בהשוואה לסך של 30.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 
מגפת הקורונה טרפה את הקלפים בעולם הקמעונאות שנפגע בצורה בולטת מההסגרים במשק. ניתן לייחס את הרווחים של עדיקה לפעילות שלה למסחר המקוון, שהמשיך להיות פעיל גם בימי הסגר. מספר הלקוחות הפעילים באתר עדיקה ישראל בלבד צמח ברבעון בכ-40% והסתכם ל-66 אלף לקוחות בהשוואה ל-47 אלף ברבעון המקביל אשתקד. בתקופת סגירת החנויות, מרבית עובדי החברה הוצאו לחופשה ללא תשלום. 
רועי הסל, מנכ"ל החברה, מסר כי "אנו שמחים לסכם את הרבעון השני והחציון הראשון של שנת 2020, עם תוצאות עסקיות מצוינות, המשקפות את התמודדותה האיתנה של החברה עם משבר הקורונה והשינויים בהנהלת החברה". הסל הוסיף כי "ביצענו סבב מינויים בשדרה הניהולית שכלל צוות איכותי בעל ניסיון רב שתרם להכנסות ולרווחי החברה הן בחנויות הפיזיות והן בפעילות האונליין בארץ ובחו"ל".
הדוח הרבעוני הינו הראשון שיוצא מאז פרישתו של מייסד עדיקה לפני כארבעה חודשים, דדי שוורצברג. המנכ"ל פרש מתפקידו לאחר סכסוך עם קבוצת GOLF, שוורצברג, טוען כי דרישתו למנות בודק חיצוני מטעם הדירקטוריון לבדיקת מה שהוא שהגדיר כ"אירועים חמורים שהתרחשו בחברה" נדחתה בתחילת יוני 2020. לאחר מכן פנה לחברה בדרישה כי תמצה זכויותיה כלפי אבי פישר, רביב ברוקמאייר, נופר מלובני וכנגד קבוצת GOLF ל"קבלת פיצוי על הנזקים שגרמה להם התנהלותם כלפי החברה".
הסכסוך  החריף לאחר ששוורצברג הגיש בקשה למתן צו גילוי מסמכים לפני הגשת תביעה לבית משפט המחוזי בתל אביב לפני כשבועיים. הבקשה הוגשה נגד חברת האופנה עדיקה שבשליטת קבוצת GOLF, ונגד מספר חברי הנהלה בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה