השוק

לאחר ההנפקה: אלי רוזנברג הפך לבעל השליטה באל על

אל על גייסה 505.5 מיליון שקל בהנפקת מניותיה, שנסגרה במחיר מינימום של 67.1 אגורות למניה. כנפי נשרים תעופה של רוזנברג רכשה כ-42.9% מהמניות, והחזקותיה של תמי מוזס-בורוביץ' הצטמצמו לכ-15%
מערכת ice | 
אלי רוזנברג (צילום יחצ בן חורין אלכסנדרוביץ')
בתום פתיחת המעטפות בהנפקת מניותיה של אל על, הפך איש העסקים אלי רוזנברג לבעל השליטה בחברה, כשלחברת "כנפי נשרים תעופה" שבשליטתו תהיה החזקה של 42.9% מהמניות. החזקת "כנפיים" של תמי מוזס-בורוביץ' באל על, הצטמצמה לכ-15%.
אל על גייסה 505.5 מיליון שקל (כ-150 מיליון דולר), כשמחיר המינימום בהנפקה עמד על 67.1 אגורות למניה. המדינה תרכוש כ-11.9%-15.5% מניות בסכום שבין 130-100 מיליון שקל. בעקבות ההנפקה, עלתה מניית אל על בכ-6% ושווי החברה צפוי להיות סביב 900 מיליון שקל.
מ"כנפי נשרים תעופה" נמסר כי "בראש ובראשונה החברה לוקחת על עצמה אחריות גדולה להשיב את אמון הנוסעים, להבטיח את תעסוקתם של אלפי עובדי אל על, ולהוביל את חברת התעופה של ישראל לעתיד בטוח".
החברה הודיעה שבכוונתה לשים דגש מיוחד על עמידה בלוחות הזמנים בכל טיסותיה של אל על, להשקיע משאבים רבים בשיפור השירות ובשיפור חוויית הטיסה ללקוחותיה, ולשדרג את המזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות.
עוד נמסר: "להעמיד לטובת אל על צוות מקצועי מנוסה ובעל יכולות מוכחות בכל השדות הרלוונטיים לניהול חברת התעופה הלאומית. צוות שיוביל את אל על להיות חברה מתפתחת וצומחת הפועלת בסטנדרטים המתקדמים ביותר בענף התעופה העולמי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה