השוק

מייסדות ללין מכרו אחזקותיהן ב-90 מיליון שקל; הראל ויזל הפך לבעל השליטה

מירב כהן ורויטל לוי צוברי מכרו 25% מרשת הטיפוח, 20% לפועלים שוק הון תמורת 71 מיליון שקל ו-5% נוספים לרשת פוקס של הראל ויזל תמורת 17.75 מיליון שקל, שכעת מחזיקה ב-55% מללין
שרון טל | 
מירב כהן, רויטל לוי צוברי, הראל ויזל (צילום מאיה באומל דימה טליאנסקי)
רשת פוקס של הראל ויזל, הודיעה אתמול בערב (א') על השלמת הרכישה של רשת מוצרי הטיפוח ללין לפי שווי שוק של 355 מיליון שקל. 
על פי ההודעה, פועלים שוקי הון רכשה 20% מרשת ללין ב-71 מיליון שקל, ופוקס רכשה 5% נוספים ב-17.75 מיליון שקל. מייסדות רשת Laline, מירב כהן ורויטל לוי צוברי מכרו 25% מאחזקותיהן בללין, וכעת כל אחת מהן מחזיקה ב-12.5% מהחברה. 
לאחר השלמת המהלך, הראל ויזל הפך לבעל השליטה בללין באמצעות קבוצת האופנה פוקס, וכעת מחזיק ב-55% מרשת ללין. יש לציין כי השלמת העסקה היא בכפוף לאישור הרשות לתחרות עד ה-6 דצמבר 2020. לאחר השלמת העסקה כאמור, פוקס תשלוט בללין ותאחד את דוחותיה הכספיים. בללין צופים ברבעון האחרון של 2020 רווח מינימלי של כ-130 מיליון שקל. 
מירב כהן ורויטל לוי צוברי, מייסדות ומבעלי רשת ללין, אמרו לאחר העסקה: "אנו נרגשות מאוד וחוות גאוות יחידה אמיתית. אנו רוצות להודות לעובדים שלנו ולכל הלקוחות, להראל ויזל על השותפות והארת הדרך ולפועלים שוקי הון על האמון הרב. אנו נשארות עם החזקה משמעותית בחברה, מתוך אמונה שללין תהפוך להיות חברה גלובלית מובילה ומצליחה בעולם".
רשת הטיפוח ללין נוסדה בשנת 1999. לרשת 115 חנויות ברחבי הארץ, 9 חנויות בקנדה, 29 חנויות ביפן וחנות אחת בקליפורניה. הרשת נוסדה על ידי מירב כהן ורויטל לוי צוברי. בשנת 2007 חברו השתיים להראל ויזל וקבוצת פוקס (FOX), שהחזיקה 50% מהחברה ועם רכישה של 5% נוספים, הפכה כעת לבעלת השליטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה